Διατροφή

Μελέτη: Περιόρισε τα πολλά σνακ με ένα μεγάλο πρωινό γεύμα

Πόσο αξία δίνεις στο πρωινό γεύμα; Ακριβώς όπως το να στρώνεις το κρεβάτι σου όταν σηκώνεσαι από αυτό, αποτελεί μια μικρή νίκη που μπορεί να ξεκινήσει σωστά τη μέρα. Ακόμα κι αν δεν είσαι πρωινός τύπος, δεν μπορείς να μου πεις ότι μια πλούσια στοίβα pancakes δεν θα σε αναγκάζει να χαμογελάσεις – ακόμα κι αν πρόκειται για πριν τις 9 το πρωί…

Αγαπάμε το πρωινό γεύμα

Στην Myprotein αγαπάμε το πλούσιο πρωινό γεύμα. Έχουμε συνταγές που θα σε βοηθήσουν να σηκωθείς από το κρεβάτι νωρίτερα, προϊόντα που κάνουν τα πρωινά σου πολύ πιο εύκολα καθώς και μοναδικές συνταγές.

Δες μερικά από τα πιο πρόσφατα προϊόντα πρωινού μας εδώ.

5 απλές επιλογές πρωινού με αρκετή πρωτεΐνη

Διατροφή

5 απλές επιλογές πρωινού με αρκετή πρωτεΐνη

Σου ετοιμάσαμε 5 επιλογές πρωινού με αρκετή πρωτεΐνη. Breakfast smoothie, Protein Pancake Mix και πολλά άλλα. Εσύ θα τα δοκιμάσεις;

2022-10-10 09:55:09By Monica Green

Και αν δεν ήσουν ήδη μεγάλος λάτρης του πρωινού, ίσως αυτή η πρόσφατη μελέτη (που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Cell Metabolism) να σου ανοίξει την όρεξη. Η κύρια υπόθεση είναι ότι τα μεγαλύτερα πρωινά είναι καλύτερα για τον έλεγχο της όρεξης 1. Θα χρειαστεί να ακούσουμε περισσότερα για αυτό.

Η μελέτη για το πρωινό γεύμα

Οι επιστήμονες ολοκλήρωσαν πρόσφατα μια μελέτη για τη «χρονοδιατροφή». Ή με απλά λόγια, η αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο το φαγητό που τρώμε επηρεάζεται από το εσωτερικό μας ρολόι. Για παράδειγμα, το βράδυ μπορεί να είναι μια κακή στιγμή για φαγητό, επειδή το ρολόι του σώματος μετατοπίζει ήδη το μεταβολισμό σου προς τον ύπνο. Αυτή είναι απλώς μια ιδέα πάντως.

Για να κατανοήσουν περισσότερο το θέμα, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν 30 εθελοντές. Ο καθένας τους ετοίμασε τα γεύματά του για δύο μήνες τα οποία ισοδυναμούσαν με 1.700 kcal την ημέρα. Παρεμπιπτόντως, αυτή η προετοιμασία γεύματος ακούγεται σαν όνειρο – σίγουρα θα εξοικονομούσε χρόνο την Κυριακή.

Για τον πρώτο μήνα της έρευνας, οι συμμετέχοντες έτρωγαν ένα μεγάλο γεύμα στην αρχή της ημέρας – που ισοδυναμούσε περίπου με το μισό της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων τους. Στη συνέχεια ακολουθούσε ένα μικρότερο μεσημεριανό και βραδινό γεύμα. Τα πρωινά ποικίλλουν από γιαούρτια, smoothies, λουκάνικα, μανιτάρια – όλα με άφθονη πρωτεΐνη, φυσικά.

Και για τον δεύτερο μήνα, οι συμμετέχοντες έφαγαν μεγαλύτερο γεύμα το βράδυ. Οι μεταβολικοί τους ρυθμοί μετρήθηκαν σε όλο το πείραμα χρησιμοποιώντας νερό με διπλή σήμανση – το οποίο μπορεί να παρακολουθηθεί καθώς φεύγει από το σώμα.

Τα αποτελέσματα

Καθώς οι συμμετέχοντες έτρωγαν την ίδια ποσότητα θερμίδων κάθε μήνα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεν έχασαν βάρος ανάλογα με το πότε έτρωγαν τις θερμίδες. Γνωρίζουμε από τον διατροφολόγο μας, Richie, ότι η απώλεια βάρους έχει να κάνει με το έλλειμμα θερμίδων. Δυστυχώς δεν υπάρχουν βιώσιμες γρήγορες νίκες όσον αφορά στην απώλεια βάρους.

Ωστόσο, οι ερευνητές ήθελαν να δουν εάν ο μεταβολικός ρυθμός κατά τη διάρκεια της ημέρας είχε κάποια επίδραση στις θερμίδες που καίγονται. Αλλά και πάλι, αυτό δεν έκανε καμία διαφορά.

Ωστόσο, η μελέτη αποκάλυψε ότι ένα πλούσιο πρωινό βοήθησε στη μείωση της όρεξης των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αλλά γιατί είναι αυτό σχετικό; Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι οι εθελοντές είχαν ένα αυστηρό πρόγραμμα γευμάτων – χωρίς χώρο για σνακ. Επομένως έτρωγαν την ίδια ποσότητα θερμίδων καθημερινά – ανεξάρτητα από τα επίπεδα πείνας τους.

Στον πραγματικό κόσμο, όταν το ρολόι δείχνει 11 π.μ. και το ντουλάπι με τα σνακ σου απέχει μόλις πέντε μέτρα, θα πιεστείς να αντισταθείς σε ένα σνακ. Ειδικά αν το πρωινό ήταν μόνο μια μπανάνα και μια φέτα τοστ. Αλλά η θεωρία είναι ότι ένα πλούσιο πρωινό βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων της όρεξης καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Με λίγα λόγια

Θεώρησε αυτή την έρευνα ως το σημάδι, ότι πρέπει να πάρεις πίσω τα πρωινά σου. Αυτή η μελέτη δείχνει ότι τα αισθήματα πείνας μπορούν να περιοριστούν με ένα μεγάλο πρωινό. Ανέβασε επίπεδο στο πρωινό σου και το σώμα σου θα σε ευχαριστεί για αυτό όλη την ημέρα.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.


  1. https://www.cell.com/cell-metabolism/fulltext/S1550-4131(22)00344-8


Myprotein

Myprotein

Writer and expert


Tελευταίες ημέρες Black Friday προσφορών Περισσότερα