Προπόνηση

Άσκηση: 7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να γυμνάζεσαι

Αναρωτιέσαι πόσο σημαντική είναι η άσκηση και η γυμναστική για εσένα; Η Lauren είναι Myprotein PT και online coach, η οποία ειδικεύεται στη δύναμη και την άρση βαρών. Είναι παθιασμένη με το να βοηθά τις γυναίκες να ξεπεράσουν τις ανησυχίες τους για το γυμναστήριο, ξεκλειδώνοντας τις προπονητικές τους δυνατότητες και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προπονούνται στο γυμναστήριο με αυτοπεποίθηση, βελτιώνοντας παράλληλα τη ζωή τους. Η Lauren είναι L3 PT, προπονήτρια indoor cycling και αυτή τη στιγμή μελετάει για την πιστοποίηση L4 Strength and Conditioning.

Η τακτική και σταθερή άσκηση είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την υγεία σου. Και ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσεις – μπορείς να ξεκινήσεις σιγά σιγά και να ενισχύσεις την αντοχή και τη συνολική σου φυσική κατάσταση.

Άσκηση και οφέλη

  • Διατήρηση υγιούς βάρους
  • Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας
  • Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και τη δύναμη
  • Βελτιώνει την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση ευεξίας
  • Ψυχική υγεία και αυτοεκτίμηση
  • Βελτιώνει τον ύπνο
  • Μειώνει τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων

Εάν είσαι υπέρβαρος άνθρωπος, η άσκηση, παράλληλα με τη διατροφή, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους μείωσης του σωματικού λίπους. Η απώλεια βάρους συμβαίνει όταν καις περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνεις – ένα θερμιδικό έλλειμμα – και η άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το πετύχεις. Ένα καλά δομημένο πρόγραμμα που αποτελείται από προπόνηση με βάρη και αερόβια είναι ιδανικό εάν ο στόχος σου είναι η απώλεια βάρους.

Η άσκηση είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να χτίσεις μυς. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι μέσω ενός προγράμματος προπόνησης με βάρη με προοδευτική υπερφόρτωση. Τα οφέλη της προπόνησης με βάρη περιλαμβάνουν την ανάπτυξη της δύναμης και της αντοχής, ισχυρότερα οστά και αρθρώσεις και μειωμένο σωματικό λίπος.

Καθώς μεγαλώνουμε, γίνεται πιο σημαντικό να συμπεριλάβεις τη σωματική κίνηση και την άσκηση στην καθημερινή σου ρουτίνα. Η άσκηση σε ηλικιωμένους ενήλικες μπορεί να βοηθήσει την ψυχική υγεία, την κοινωνική ζωή, να μειώσει τους κινδύνους πτώσης και τραυματισμών, να βελτιώσει τη γνωστική λειτουργία και να υποστηρίξει τη συνολική φυσική κατάσταση και ευεξία.

Τα οφέλη της άσκησης για την ψυχική σου υγεία

Η καλύτερη άσκηση για την ψυχική σου υγεία είναι αυτή που σου αρέσει! Είτε είναι τρέξιμο, περπάτημα ή άρση βαρών, αν σου αρέσει, κάνε το!

Σου συνιστώ να βγεις έξω με το που ξεκινήσει η ημέρα σου και να κινήσεις το σώμα σου, ακόμα κι αν πρόκειται για ελαφρύ περπάτημα ή τέντωμα.

ψυχική υγεία και άσκηση

Γιατί να αρχίσεις να γυμνάζεσαι;

Η άσκηση είναι σημαντική για τη συνολική υγεία και τη μακροζωία. Διαφορετικοί τύποι άσκησης που πρέπει να δοκιμάσεις είναι η αερόβια, η ενδυνάμωση, η καλισθενική, το HIIT/Tabata, τα μαθήματα ομαδικής άσκησης, οι διατάσεις και η σταθερότητα. Μπορείς να τα κάνεις μεμονωμένα ή συνδυαστικά ως μέρος ενός ποικίλου προγράμματος.

Εάν είσαι εντελώς νέος/νέα στην άσκηση, θα πρότεινα να δοκιμάσεις πρώτα μερικά διαφορετικά πράγματα και να δεις τι σου αρέσει περισσότερο.

Πώς να ξεκινήσεις την άσκηση εάν είσαι αρχάριος/α

Ξεκίνα με κάτι μικρό. Ξεκίνα με δύο ή τρεις προπονήσεις μέτριας έντασης 30 λεπτών την εβδομάδα και σιγά-σιγά αύξησε την.

Δοκίμασε μερικά ομαδικά μαθήματα. Αυτό θα βοηθήσει με το κίνητρο και θα το κάνει διασκεδαστικό.

Προσέλαβε έναν personal trainer. Αυτό θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις το άγχος και να μάθεις τη σωστή τεχνική.

Δοκίμασε πολλά πράγματα, δες τι σου αρέσει και τι πιστεύεις ότι μπορείς να διατηρήσεις.

Γιατί είναι σημαντική για εσένα η άσκηση;

Το γεγονός ότι βρήκα το πάθος μου για τη φυσική κατάσταση και την άρση βαρών άλλαξε εντελώς τη ζωή μου προς το καλύτερο. Τώρα ζω μια πιο δραστήρια και γεμάτη ζωή. Είμαι τόσο ευγνώμων που έχω την ικανότητα να ασκούμαι.

Μου δίνει ρουτίνα και δομή στην εβδομάδα μου και βλέπω τις προπονήσεις μου ως την ώρα της ημέρας που μπορώ να αποκλείσω τον κόσμο και να επικεντρωθώ σε τίποτα άλλο εκτός από τον εαυτό μου.

Ειδικά η άρση βαρών μου έδωσε αυτοπεποίθηση που ποτέ δεν ήξερα ότι είχα. Όντας μια μικροκαμωμένη γυναίκα, είναι τόσο όμορφο να μπορώ να σηκώνω το σωματικό μου βάρος και να νιώθω δυνατή!

Με λίγα λόγια

Η άσκηση είναι κρίσιμη για τη συνολική ευεξία και είναι σημαντικό όλοι να συμπεριλάβουμε κάποια μορφή άσκησης στην καθημερινή μας ζωή. Το πιο σημαντικό πράγμα όταν ξεκινάς την άσκηση είναι να καταλάβεις τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο ώστε να μπορείς να συνεχίσεις μακροπρόθεσμα.



Myprotein

Myprotein

Writer and expert


Έκπτωση 40% σε Αμινοξέα & βιταμίνες | Χωρίς Κωδικό + Έκπτωση 25% σε επιλεγμένα προϊόντα | Kωδικός: BS25 Περισσότερα