Προπόνηση

Μαμάδες στο Fitness | Αποκλειστική Συνέντευξη με την Abby Pell & την Nina Ross

Συναντήσαμε δύο από τις πρέσβειρες των fitness μαμάδων για να μάθουμε ποια είναι τα κίνητρά τους για να παραμένουν σε τέλεια φόρμα- και πώς ακριβώς το καταφέρνουν, ενώ έχουν παιδιά!

girlsa

 

Abby Pell

WBFF PRO – Bikini Champ

abbypell

Ε1: Πώς επιτυτυγχάνετε μια καλή υγεία και ενα υψηλό fitness επίπεδο ενώ είστε γονέας;

Απάντηση:

Όπως κάθε καλή μητέρα, θέλω η κόρη μου να κάνει υγιεινές επιλογές. Εγώ δεν απαγορεύω τίποτα, γιατί είμαι σίγουρη ότι αν το έκανα, θα επιθυμούσε κάτι περισσότερο. Προσπαθώ πολύ να την ενημερώσω για τα οφέλη του να είναι υγιής μέσω της άσκησης και της διατροφής και τα αρνητικά του να μην είναι υγιής.

Είναι πραγματικά έξυπνη και προσπαθούμε τα πάντα κατά προσέγγιση!

Ε2: Κάποιες top συμβουλές για υγιεινή διατροφή σε μια οικογένεια;

Απάντηση:

Δεν είναι πάντα εύκολο να μαγειρέψουμε τα οικογενειακά γεύματα ώστε να ταιριάζουν σε όλους, ειδικά εάν ένα ή περισσότερα μέλη ακολουθούν ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής. Έχω την τάση να προετοιμάζω μεγάλες ποσότητες, όπως τσίλι, πίτα με τυρί cottage, ή κάρυ Ταϊλάνδης και στη συνέχεια να τα καταψύχω σε μερίδες. Αυτό σημαίνει ότι, όταν έρχεται η ώρα του δείπνου, υπάρχει μια επιλογή για όλους και θα κάνω μικρότερες μερίδες για την μικρή μου κυρία.

Επίσης, έχω πάντα σε αφθονία νωπά φρούτων, λαχανικά, αυγά, κοτόπουλο και ψάρι στο σπίτι, έτσι δεν είναι πάρα πολύ δύσκολο να τσιμπήσει κάποιος κάτι, αν είναι πεινασμένος!

 

Ε3: Top Συμβουλές για την άσκηση σε μια οικογένεια;

Απάντηση:

Εμείς κάνουμε πολλά διασκεδαστικά πράγματα σαν οικογένεια, συμπεριλαμβανομένων των περιπάτων, ή βόλτες με ποδήλατο και κολύμπι. Η κόρη μου είναι εξαιρετικά δραστήρια, έτσι προσπαθώ να κάνω πράγματα διασκεδαστικά μαζί της τα σαββατοκύριακα που την ενθαρρύνουν να είναι ενεργή.

Το γυμναστήριό μου έχει μια γωνιά για τα παιδιά που επιτρέπει στα παιδιά από την ηλικία των 8 ετών να ασχοληθούν με μερικά από τα πιο απλά μηχανήματα αερόβιας άσκησης. Η κόρη μου ξέρει πόσο μεγάλο μέρος της ζωής μου αποτελεί η υγεία και η καλή φυσική κατάστασηκαι αυτή τη στιγμή μου φαίνεται πρόθυμη να ακολουθήσει τα βήματά μου, όταν και αυτή θα μεγαλώσει!

 

Ε4: Top Συμβουλές για να …χωρέσουμε την προπόνηση σε ένα πολυάσχολο πρόγραμμα;

Απάντηση:

Έχω μετατρέψει σε άσκηση μέρος της καθημερινής & εβδομαδιαίας μου ρουτίνας. Τόσοι πολλοί άνθρωποι λένε ότι δεν έχουν χρόνο, αλλά αν είναι σημαντικό, θα βρουν χρόνο. Πρώτον, θα καταφύγω σε προπονήσεις όποτε βρω χρόνο, ξοδεύοντας αρκετά πρωϊνά στο γυμναστήριο αλλά και βράδια.

Τώρα το γυμναστήριο είναι εκεί όπου θα πάω για να χαλαρώσω, και στο μυαλό μου, η προπόνηση μιας ώρας είναι μόνο το 4% της ημέρας μου. Μόλις αποκτήσετε τη  συνήθεια να πηγαίνετε τακτικά, είναι φυσικό να θεωρείτε την άσκηση μέρος της ημέρας σας.

Ε5: Σημαντικότερες fitness συμβουλές για εργαζόμενες μαμάδες;

Απάντηση:

Υπάρχει πάντα κάτι εκεί έξω για όλους, αν δεν μπορείτε να το καταφέρετε σε μια προπόνηση στο σπίτι. Κάνοντας ένα διάλειμμα για να είστε ενεργή δεν σας καθιστά  εγωίστρια, είναι σημαντικό για την ευημερία σας και σας κάνει ένα καλύτερο πρότυπο για τα παιδιά σας.

Προσωπικά, πιστεύω ότι τις μέρες που προπονούμαι είμαι πιο παραγωγική για το υπόλοιπο της ημέρας, καθώς η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, ενδορφίνες, ενδορφίνες – σας κάνει ευτυχισμένη, ευτυχισμένη, ευτυχισμένη – πράγμα που σημαίνει ευτυχισμένα παιδιά!

 

Νίνα Ross

IFFB PRO – Μπικίνι

pushup11

Ε1: Top συμβουλές για να …χωρέσουμε την προπόνηση μέσα στο πρόγραμμά μας;

Απάντηση:

Υπάρχει πάντα χρόνος για να χωρέσει η άσκηση, η άσκηση μπορεί να γίνει και στο σπίτι, στο μεσημεριανό διάλειμμα ή όταν τα παιδιά κοιμούνται. Νομίζω ότι έχοντας τα κατάλληλα εργαλεία και βλέποντας απτά αποτελέσματα, θα αποκτήσετε το κίνητρο και πραγματικά θα θέλετε να βρείτε αυτόν τον χρόνο.

Εάν αισθάνεστε ότι δεν έχετε αποτελέσματα, τότε οι θυσίες σας δεν φαίνεται να αξίζουν τον κόπο, έτσι η συμβουλή μου είναι να καταγράψετε την βελτίωσή σας- να τραβήξετε φωτογραφίες, να χρησιμοποιήσετε ένα τετράδιο σημειώσεων και να πάρετε μετρήσεις.

Ε2: Top συμβουλές για την άσκηση σε μια οικογένεια;

Απάντηση:

Τα Σαββατοκύριακα είναι για διασκέδαση και χαλάρωση και άσκηση μέσα στην ημέρα. Θέλω να είμαι βέβαιη ότι οι δραστηριότητές μας περιλαμβάνουν κάτι για όλους, ως εκ τούτου, καθιστώντας μέρος του οικογενειακού μας Σαββατοκύριακου την άσκηση.

Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από το κολύμπι, το τένις, το περπάτημα ή ακόμα και να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο μαζί! Υπάρχουν επίσης πολλά φιλικά προς την οικογένεια γυμναστήρια τριγύρω.

 

Ε3: Τι σας παρακινεί να ασκείστε σε καθημερινή βάση;

Απάντηση:

Βλέπω την άσκηση ως θεραπεία μου, είναι ο προσωπικός μου χρόνος και ο χρόνος για να ενεργοποιήσω τον εαυτό μου και να καθαρίσω το μυαλό μου. Βρίσκω αυτό τον χρόνο και θυσίαζω πολλά άλλα πράγματα για να είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω το χρόνο μου παραγωγικά, σε αντίθεση με την σπατάλη χρόνου.

Αυτό μου επέτρεψε να κάνω και μια καριέρα στο fitness, αν και ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι μετατρέποντας το σώμα μου θα μεταμόρφωνα και τη ζωή μου!

 

Ε4: Ποια είναι τα πιο σημαντικα fitness tips για εργαζόμενες μαμάδες;

Απάντηση:

ΣΥΝΕΠΕΙΑ και ΥΠΟΜΟΝΗ! Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα…

 

Ε5: Ποιες είναι οι καλύτερες συμβουλές σας για να έχουμε κίνητρο;

Απάντηση:

Ορίστε στον εαυτό σας ρεαλιστικούς στόχους. Αρχίστε να σκέφτεστε ότι μπορείτε, γιατί με αυτόν τον τρόπο θα αρχίσετε να πιστεύετε και να οπτικοποιείται το τι θέλετε να γίνετε.

Εσείς είστε το μοναδικό εμπόδιο, συνεπώς, ξεπεράστο το και βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας και δώστε στον εαυτό σας ένα προσωπικό στόχο – αυτό περιγράφει το πώς ξεκίνησε η επιτυχία της γυμναστικής μου!



Katerina Baka

Katerina Baka

Συγγραφέας και ειδικός


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ