Συμπληρώματα

Διατροφή για vegan | 4 φυτικά συμπληρώματα για την προπόνηση

Είμαστε ενθουσιασμένοι να σας παρουσιάσουμε τη νέα σειρά συμπληρωμάτων μας για Vegan. Ο βασικός στόχος μας είναι να τροφοδοτούμε την φιλοδοξία τη διατροφή για vegan, δίνοντας σας συμπληρώματα που θα σας χαρίσουν υψηλές επιδόσεις. Έτσι, είτε ακολουθείτε μια διατροφή χωρίς ζωικά προϊόντα ή απλά θέλετε να εξερευνήσετε τις φυτικές εναλλακτικές επιλογές, είστε στο σωστό σημείο.

Η συλλογή PERFORM περιέχει τέσσερα ειδικά σχεδιασμένα συμπληρώματα τα οποία στηρίζονται από ισχυρό επιστημονικό υπόβαθρο, ώστε να έχετε μέγιστη απόδοση στο ταξίδι του fitness σας. Δείτε τι προσφέρει το καθένα από αυτά:

 

  1. Vegan | Προεξασκητικό Ρόφημα

Κάντε την προπόνησή σας όσο πιο δυναμικά γίνεται με το νέο και βελτιωμένο Vegan Pre-Workout V2 – μια σκληρή φυτική φόρμουλα που όλοι περιμένατε.

Έχει παρασκευαστεί με L-citrulline που έχει υποστεί ζύμωση με καλαμπόκι, η οποία έχει βρεθεί ότι μπορεί να βελτιώσει την πρόσληψη οξυγόνου και την απόδοση στην άσκηση, 1 μαζί με 150mg φυσικής καφεΐνης που έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την αντοχή, τη συγκέντρωση,2 την ταχύτητα και τη δύναμη.3 Είναι ένας δυναμικός συνδυασμός που θα σας βοηθήσει να φτάσετε σε ένα νέο επίπεδο προπόνησης.

Είναι πλήρως απαλλαγμένη από τεχνητά χρώματα ή γεύσεις, επιλέξτε από γεύσεις όπως Ξινόμηλο, Ξινό Πορτοκάλι ή Τσάι Λεμόνι, για μοναδική γεύση και βέλτιστη προπόνηση.

 

  1. Vegan Protein Blend V2 | Μείγμα Πρωτεΐνης Vegan

Το Vegan Protein Blend είναι πίσω, στην βέλτιστη κατάσταση που θα μπορούσε να είναι. Τώρα με βελτιωμένη γεύση και υφή, αυτό είναι ένα ρόφημα που πραγματικά δεν θα θέλετε να στερηθείτε – ειδικά δεδομένου ότι είναι διαθέσιμο σε νόστιμες νέες γεύσεις, όπως Καφές και Καρύδι και Turmeric Latte.

Ένας ειδικά αναπτυγμένος συνδυασμός φασολιών και πρωτεΐνης μπιζελιού με κάθε μερίδα να παρέχει 22g πρωτεΐνης μαζί με 5g BCAAs, καθιστώντας το την ιδανική επιλογή για να υποστηρίξει την ανάπτυξη των μυών και την αποκατάσταση μετά την προπόνησή σας.4,5,6

Είναι επίσης χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και περιέχει λιγότερους από 2g υδατάνθρακες, τέλειο για να σας βοηθήσει να μείνετε γεμάτοι από καλά συστατικά χωρίς περιττά πρόσθετα.

 

  1. Vegan BCAA 

Εδώ είναι η λύση στην βέλτιστη ενυδάτωση σας, που δημιουργήθηκε για να σας κρατήσει σε φόρμα, ανεξάρτητα από το πόσο σκληρή είναι η προπόνησή σας. Περιέχει ηλεκτρολύτες που αντικαθιστούν εκείνους που χάνετε μέσω του ιδρώτα, συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου που είναι σημαντικό για τη μυϊκή λειτουργία, τη σύνθεση πρωτεϊνών και μπορεί να μειώσει την κόπωση.7

Με 4g BCAAs ανά μερίδα, μπορεί να υποστηρίξει τη γρήγορη ανάκαμψη, καθώς αυτά τα βασικά αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν το DOMS και την μυϊκή κόπωση.6

Έχουμε συμπεριλάβει και βοτανικά συστατικά όπως το panax, το οποίο σας κάνει να αισθάνεστε στα καλύτερα σας, υποστηρίζοντας τις φυσικές σας άμυνες – ώστε να επιστρέφετε πίσω στο γυμναστήριο κάθε μέρα.

 

  1. Vegan Μείγμα αποκατάστασης 

Απολαύστε τα βέλτιστα αποτελέσματα με αυτό το αποτελεσματικό ρόφημα για μετά την προπόνηση. Ειδικά σχεδιασμένο με την ιδανική αναλογία φυτικής πρωτεΐνης και ενός συνδυασμού απλών και σύνθετων υδατανθράκων. Είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε για επιτάχυνση της μυϊκής αποκατάστασης.8

Ένα ρόφημα που προσφέρει και τα δύο αποτελεί τη φόρμουλα της νίκης αφού η πρωτεΐνη είναι ύψιστης σημασίας για την μυϊκή ανάπτυξη4 και οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για μετά την προπόνηση ώστε να αναπληρώσουν τα αποθέματα μυϊκού γλυκογόνου, το οποίο εμποδίζει την μυϊκή κόπωση. 9

Εάν αυτό δεν ήταν αρκετό, έχουμε συμπεριλάβει 3g BCAAs ανά μερίδα και φυσικά εκχυλίσματα βοτάνων, όπως η κουρκουμίνη, η οποία έχει αποδειχθεί ότι έχει αποτελεσματικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες10 – ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να βγει εις πέρας αυτή η επίπονη προπόνηση ποδιών.

Με λίγα  λόγια

Θέλετε βέλτιστα αποτελέσματα; Δοκιμάστε αυτές τις Vegan καινοτομίες για πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση. Κάθε ένα από αυτά τα φυτικά συμπληρώματα διατροφής έχει προετοιμαστεί και τελειοποιηθεί για να τροφοδοτήσει την απόδοσή σας και να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προπόνησή σας

 

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

  1. Bailey, S. J., Blackwell, J. R., Lord, T., Vanhatalo, A., Winyard, P. G., & Jones, A. M. (2015). L-citrulline supplementation improves O2 uptake kinetics and high-intensity exercise performance in humansJournal of Applied Physiology119(4), 385-395.
  2. Directorate General Health and Food Safety. Caffeine contributes to an increase in endurance performance and capacity, and helps to improve concentration.
  3. Graham, T. (2001). Caffeine and Exercise. Sports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.
  4. Protein contributes to the growth and maintenance of muscle mass.
  5. Blomstrand, E., Eliasson, J., Karlsson, H. K., & Köhnke, R. (2006). Branched-chain amino acids activate key enzymes in protein synthesis after physical exerciseThe Journal of nutrition136(1), 269S-273S.
  6. Shimomura, Y., Yamamoto, Y., Bajotto, G., Sato, J., Murakami, T., Shimomura, N., … & Mawatari, K. (2006). Nutraceutical effects of branched-chain amino acids on skeletal muscle.The Journal of nutrition136(2), 529S-532S.
  7. Directorate General Health and Food Safety. Magnesium contributes to normal muscle function, normal protein synthesis, and a reduction of tiredness and fatigue.
  8. Ivy, J. L., Goforth Jr, H. W., Damon, B. M., McCauley, T. R., Parsons, E. C., & Price, T. B. (2002). Early postexercise muscle glycogen recovery is enhanced with a carbohydrate-protein supplementJournal of Applied Physiology93(4), 1337-1344.
  9. Carbohydrates contribute to the recovery of normal muscle function after highly intensive and/or long lasting physical exercise leading to muscle fatigue and the depletion of glycogen stores in skeletal muscle. The beneficial effect is obtained with the consumption of carbohydrates, from all sources, at a total intake of 4 g per kg body weight, at doses, within the first 4 hours and no later than 6 hours, following highly intensive and/or long-lasting physical exercise leading to muscle fatigue and the depletion of glycogen stores in skeletal muscle.
  10. Jurenka, J. S. (2009). Anti-inflammatory properties of curcumin, a major constituent of Curcuma longa: a review of preclinical and clinical researchAlternative medicine review14(2).


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Συγγραφέας και ειδικός

Η Lauren είναι απόφοιτος αγγλικής λογοτεχνίας και προέρχεται από την Νότια Αγγλία. Αγαπούσε πάντα την κολύμβηση, έχει ανακαλύψει τη δύναμη που προσφέρουν τα βάρη τα τελευταία χρόνια, και έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εβδομαδιαία τάξη hot yoga.

Τα σαββατοκύριακα μαγειρεύει συνήθως ή τρώει κάποιο είδος brunch και απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες συνταγές με τους συγκατοίκους της - ειδικά έχει μια παλιά μαθητική συνηθεία, όπως να επιβιώνει από τα ζυμαρικά. Πάνω απ 'όλα, είναι σταθερά πιστή στη διατήρηση ισορροπίας ανάμεσα στο γυμναστήριο και το τζιν.

Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία της Lauren εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα