Συμπληρώματα

Τροφοδοτείστε τις φιλοδοξίες σας | Ποια βασικά συμπληρώματα χρειάζεστε

 Είτε έχετε ξεκινήσει το ταξίδι σας στην γυμναστική και θέλετε βοήθεια για να δείτε πως θα ξεκινήσετε , είτε τα βάρη και τα συμπληρώματα δεν σας είναι άγνωστες λέξεις και απλά θέλετε να δώσετε στον οργανισμό σας τα απαραίτητα συστατικά – η σειρά αυτή είναι ότι χρειάζεστε.

Δεν ήταν εύκολο, αλλά καταφέραμε να συνοψίσουμε τα απαραίτητα συμπληρώματα που χρειάζεστε σε μία λίστα. Κάθε ένα από αυτά τα συμπληρώματα αξίζει μια θέση στο καλάθι σας και εδώ σας παρουσιάζουμε μια ανάλυση με τα οφέλη του καθενός:

 

Πρωτεΐνη Impact Whey 


Εδώ δεν έχουμε απλά να κάνουμε με το νούμερο ένα της λίστα, έχουμε να κάνουμε στην πραγματικότητα με την Νο. 1 σε πωλήσεις Πρωτεΐνη Ορού Γάλακτος στην Ευρώπη , κάτι που λίγο πολύ τα λέει όλα.

Οι α’ ύλες προέρχονται από τις ίδιες αγελάδες που παράγουν γάλα και τυροκομικά προϊόντα, αλλά έχουν φιλτραριστεί, εξατμιστεί και αποξηρανθεί προκειμένου να προκύψουν με φυσικό τρόπο — τα 21 γραμμάρια υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης ανά μερίδα, άκρως απαραίτητα για την ανάπτυξη και την αποκατάσταση των μυών.

πρωτεΐνη impact whey

Υπάρχουν ακόμη 4.5γρ BCAAs και 3.6g γλουταμίνης,  μόνο 1.9γρ από λιπαρά και 1γρ υδατανθράκων για να υποστηρίξουν κάθε προπονητικό σας στόχο.

Με μία εκπληκτική σειρά από 40 πεντανόστιμες γεύσεις για να διαλέξετε , μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι σίγουρα θα βρείτε το αγαπημένο σας ρόφημα.

Απαραίτητα BCAA 2:1:1


 Από τα εννέα βασικά αμινοξέα, υπάρχουν τρία αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας (BCAAs) – η λευκίνη, η ισολευκίνη και η βαλίνη. Αυτά βρίσκονται φυσικώς στις πρωτεΐνες και βοηθούν στην ανάπτυξη και ανάπλαση των νέων μυών – κάτι που είναι απαραίτητο για την πρόοδο της προπόνησής σας. Το σώμα σας δεν μπορεί να τα παράγει και εδώ έγκειται η χρησιμότητα αυτού του συμπληρώματος.

 

bcaa

Η επιστημονική έρευνα στο Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι οι BCAAs αυξάνουν το ρυθμό πρωτεϊνικής σύνθεσης και ταυτόχρονα μειώνουν τον ρυθμό καταβολισμού των πρωτεϊνών στον ανθρώπινο μυϊκό ιστό, 1 καθιστώντας το, ένα εξαιρετικό μετα – προπονητικό συμπλήρωμα για να βοηθήσετε την αποθεραπεία σας και να είστε πάντα σε φόρμα.

Μονοϋδρική Κρεατίνη


Θέλετε να πάρετε την προπόνηση σας στο επόμενο επίπεδο; Η κρεατίνη είναι αυτό που ψάχνετε.

κρεατίνη

Ένα από τα αθλητικά συμπληρώματα διατροφής που έχει μελετηθεί και ερευνηθεί πολύ, η κρεατίνη έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τη σωματική απόδοση με διαδοχικές εκρήξεις κατά την διάρκεια βραχυπρόθεσμης άσκησης υψηλής έντασης – το ιδανικό συμπλήρωμα για να σας βοηθήσει να εκτελέσετε τις τελευταίες επαναλήψεις μιας άσκησης.

Η κρεατίνη βγαίνει σε αναζωογονητικές και φρουτώδεις γεύσεις, ιδανικές για όλη τη διάρκεια της προπόνησής σας, ή εάν προτιμάτε την άγευστη μπορείτε να προσθέσετε ένα σκουπ στα αγαπημένα σας ροφήματα και χυμούς.

Φόρμουλα Pre-Workout / Προεξασκητικό Μείγμα


pre workout

Προετοιμάστε τον εαυτό σας για μια δυνατή εκκίνηση. Είτε θέλετε ένα παραπάνω έναυσμα για σηκωθείτε από το κρεβάτι το πρωί και να πάτε για πρωινή προπόνηση είτε χρειάζεστε μια δόση ενέργειας για φτάσετε στο γυμναστήριο μετά από μια κουραστική μέρα στο γραφείο – το Pre-Workout Blend είναι το συμπλήρωμα που ψάχνετε.

Κάθε μερίδα περιέχει 150mg καφεΐνης, ένα ισχυρό συστατικό που έχει αποδειχθεί ότι καθυστερεί την κόπωση στην προπόνηση, αυξάνει την δύναμη4  και την αντοχή 5 και βελτιώνει τη συγκέντρωση και την επαγρύπνηση5 . Ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να είστε σε εγρήγορση και να συντρίψετε τους στόχους σας.

Περιέχει επίσης βασικές βιταμίνες – συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Β6, Β12 και C, οι οποίες συμβάλλουν στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης και στηρίζουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα .

 

Φόρμουλα Αύξησης Βάρους


αύξηση βάρους

Εάν είστε σε εποχή όγκου, τότε αυτό το συμπλήρωμα δεν πρέπει να λείπει από το ντουλάπι σας, άλλωστε είναι το «θηρίο» της συλλογής μας. Εάν θέλετε να αυξήσετε την μάζα και τον όγκο σας είναι απαραίτητο να αυξήσετε το θερμιδικό σας πλεόνασμα , το οποίο συμβαίνει όταν καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες καίτε.

H φόρμουλα αύξησης βάρους , σας βοηθά να αυξήσετε τις θερμίδες σας με απλό και νόστιμο τρόπο, χωρίς προετοιμασία ή επιπλέον μαγείρεμα. Με πάνω από 30g από πρωτεΐνες γρήγορης και αργής αφομοίωσης ανά μερίδα, παρέχει την κατάλληλη τροφοδότηση στους μυς σας όλη την ημέρα, συνδυάζοντας το με 50 γρ. υδατάνθρακες — το αποτέλεσμα σας δίνει ένα εντυπωσιακό ρόφημα με 388-θερμίδες. Μυϊκά κέρδη για όλους.

 

Φυστικοβούτυρο 100% Φυσικό


φυστικοβούτυρο

Το Άγιο Δισκοπότηρο όλων των αλοιφών και spreads γενικότερα και είμαστε σίγουροι ότι δεν σας είναι άγνωστο αυτό το φυστικοβούτυρο. Φυσικά πλούσιο σε πρωτεΐνη και χωρίς προστιθέμενο αλάτι, ζάχαρη, φοινικέλαιο και συντηρητικά με αυτό το γλυκό και απλό σνακ θα δώσετε ενέργεια στην προπόνηση σας.

Είναι επίσης μια μεγάλη πηγή διαιτητικών ινών, που σε συνδυασμό με το μαγνήσιο, βοηθάνε στη μείωση της κόπωσης και της εξάντλησης. Σε συνδυασμό με τη βιταμίνη Ε, που θεωρείται αντιοξειδωτική. 6 μπορεί ακούγεται υπερβολή, αλλά νομίζουμε αυτός είναι ο ορισμός του νόστιμο και θρεπτικό.

 

FlavDrops™


flavdrops

Ετοιμαστείτε να μετατρέψετε το φαγητό σας και το ρόφημα σας με λίγα μικροσκοπικές σταγόνες — αυτές οι αρωματικές ουσίες ήρθαν για να αλλάξουν το παιχνίδι στην υγιεινή διατροφή, γιατί το να αφαιρέσετε τα λίπη και την ζάχαρη από τη διατροφή σας δεν σημαίνει ότι και τα γεύματα σας θα είναι βαρετά και άνοστα.

Το FlavDrops™ με μηδέν θερμίδες και μηδέν ζάχαρη είναι ο τέλειος τρόπος για να ζωντανέψετε τα ροφήματα σας, τα smoothies, τα γιαούρτια, το κουάκερ, τον καφέ, τα δημητριακά αλλά και τα γλυκά σας. Διαθέσιμο σε πάνω από 20 δελεαστικές γεύσεις, υπάρχει μια γεύση για κάθε γούστο.

  

Σιρόπι χωρίς ζάχαρη


σιρόπι

Ο τέλειος σύντροφος για τα pancakes και τις τηγανίτες σας  — με μηδέν ζάχαρη και λιπαρά, δεν χρειάζεται να νιώθετε ενοχές επειδή δεν το τσιγκουνεύεστε. Αυτό το σιρόπι χωρίς ζάχαρη είναι ιδανική επικάλυψη για όλα σας τα επιδόρπια, γιαούρτια, κουάκερ, χωρίς να αυξάνετε τις θερμίδες σας.

Έχουμε μια σειρά από υπέροχες γεύσεις για να διαλέξετε, συμπεριλαμβανομένων Butterscotch, Σφεντάμι, Μήλο & κανέλα τα οποία θα τα βρείτε σε μια εξαιρετικά εύκολη συσκευασία, με μπουκάλι που διαθέτει καπάκι. Ακούγεται σαν μια γλυκιά συμφωνία, δικαίως;

 

Ψημένο μπισκότο


ψημένο μπισκότο

Τελευταίο, σε καμία περίπτωση υποδεέστερης σημασίας – το απόλυτο σνακ, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη .

Ψημένο με μια αφράτη πλούσια ζύμη με σοκολάτα και 13 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μπισκότο, είμαστε σίγουροι ότι δεν θα βρείτε πιο νόστιμο τρόπο να τροφοδοτήσετε την προπόνηση σας – και παράλληλα είναι κατάλληλο για vegam.

Ιδανικό για τις λιγούρες σας ,αλλά και σαν σνακ στη δουλειά, στο γυμναστήριο, ή απλά εάν θέλετε να το απολαύσετε με καφέ στο σπίτι. .

 

Σύνοψη

Εδώ λοιπόν είναι όλα τα απαραίτητα για την λίστα με τα συμπληρώματα που χρειάζεστε για να σπάσετε τα προσωπικά σας ρεκόρ και να τα προσωπικά σας όρια.

Βρείτε όλα της βασικής σειράς μας εδώ .


Τα άρθρα μας πρέπει να χρησιμοποιούνται για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς μόνο και δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως ιατρικές συμβουλές. Σε περίπτωση προβληματισμού, πάντα να ζητάτε την γνώμη ειδικού πριν από την λήψη συμπληρωμάτων ή την αλλαγή των διαιτητικών σας επιλογών.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

  1. Blomstrand, E., Eliasson, J., Karlsson, H. K., & Köhnke, R. (2006). Branched-chain amino acids activate key enzymes in protein synthesis after physical exercise. The Journal of nutrition, 136(1), 269S-273S.
  2. Volek, J. S., Kraemer, W. J., Bush, J. A., Boetes, M., Incledon, T., Clark, K. L., & Lynch, J. M. (1997). Creatine supplementation enhances muscular performance during high-intensity resistance exercise. Journal of the American Dietetic Association, 97(7), 765-770.
  3. Graham, T., Rush, J. and Soeren, M. (1994). Caffeine and Exercise: Metabolism and Performance. Canadian Journal of Applied Physiology, 19(2), pp. 111-138.
  4. Graham, T. (2001). Caffeine and Exercise. Sports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.
  5. Directorate General Health and Food Safety.
  6. European Commision of Nutrition and Health Claims


Παναγιώτης Περεντής

Παναγιώτης Περεντής

Διατροφολόγος- Διαιτολόγος και Αθλητής Taekwondo

O Περεντής Παναγιώτης είναι διαιτολόγος, απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Η διπλωματική του διατριβή αφορούσε το μεταβολισμό του σιδήρου σε υπερμαραθωνοδρόμους αθλητές. Από τον Οκτώβρη του 2017 συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΤΕΦΑΑ ‘’Βιολογία της Άσκησης’’ με κατεύθυνση Εργοφυσιολογία. Αρθρογραφεί στο προσωπικό του blog, το Powerdieting https://powerdieting.wordpress.com/ για θέματα σχετικά με τη διατροφή, την άσκηση και την αυτοβελτίωση. Επίσης συνεργάζεται με το site logodiatrofis.gr https://logodiatrofis.gr/sinergetes-omadas-logodiatrofis/panagiwtis-perentis . Μένει συνεχώς ενημερωμένος γύρω από οποιοδήποτε θέμα αφορά τη διατροφή και την άσκηση διαβάζοντας δημοσιευμένα επιστημονικά άρθρα και παρακολουθώντας συνέδρια. Εργάζεται ως διαιτολόγος και απευθύνεται κυρίως σε αθλητές και ασκούμενους που θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα του σώματός τους και τις επιδόσεις στο άθλημα / προπόνηση τους παράλληλα με την υγεία τους και επίσης δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα γυμναστηρίου. Στο παρελθόν, έχει συνεργαστεί με γυμναστήρια της αλυσίδας Yava. Επιπλέον, βοηθά και προετοιμάζει αγωνιστικά αθλητές του Powerlifting. Τα τελευταία 5 έτη είναι αθλητής Powerlifting (μέλος της ΑΕΚ εδώ και 2 χρόνια) με πολλές διακρίσεις τόσο σε εθνικό όσο και διεθνές επίπεδο (1η θέση στην κατηγορία των 83 κιλών στα πανελλήνια πρωταθλήματα του 2016 και 2017 και 14η θέση στο Ευρωπαϊκό ρωτάθλημα της EPF το 2017). Γενικότερα του αρέσει η άσκηση και ο αθλητισμός και στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με taekwondo, μπάσκετ, ποδηλασία κ.ά. ενώ προπονείται στο γυμναστήριο εδώ και 10 χρόνια.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα