Αθλητές

Φοιτητής σηκώνει 300 κιλά Deadlift με 3.000 θερμίδες

Ο Nathaniel Massiah δεν είναι ξένος στο γυμναστήριο και όταν είσαι στο επίπεδό του, η παρακολούθηση των μακροθρεπτικών συστατικών σου έρχεται πακέτο. Τυχαίνει επίσης να είναι φοιτητής, κάτι που νομίζεις ότι κάνει το να τρως σωστά λίγο πιο δύσκολο. Αλλά ο Nathaniel φαίνεται να τα πηγαίνει πολύ καλά. Ή τουλάχιστον τα συνεχή PB του υποδηλώνουν κάτι τέτοιο.

Τα μακροθρεπτικά συστατικά είναι τα θρεπτικά συστατικά των τροφών μας που μας παρέχουν ενέργεια. Υπάρχουν τρία μακροθρεπτικά συστατικά. Σε αντίθεση με ό,τι σου λένε ορισμένες δίαιτες που δεν θα κατονομαστούν, τα χρειάζεσαι όλα: υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη. Η ενέργεια στα μακροθρεπτικά συστατικά μετριέται με θερμίδες.

Όταν καταγράφεις τα μακροθρεπτικά συστατικά σου, ουσιαστικά παρακολουθείς πόσα γραμμάρια υδατανθράκων, λιπαρών και πρωτεϊνών καταναλώνεις. Επιπλέον, είναι επίσης σύνηθες να παρακολουθείς τη συνολική σου πρόσληψη θερμίδων. Ακούγεται σαν πολλή προσπάθεια, το ξέρουμε. Υπάρχουν όμως εφαρμογές που θα το κάνουν για εσένα.

Ο Nathaniel πέτυχε πρόσφατα ένα νέο deadlift PB: 300 kg για τρεις επαναλήψεις. Ως κάποιος που σηκώνει εξαιρετικά μεγάλα βάρη, χρειάζεται άφθονη πρωτεΐνη για να βοηθήσει τους μύες του να ανακάμψουν. Επιπλέον, η προπόνηση με αντίσταση καίει πολλές θερμίδες, επομένως ο Nathaniel πρέπει επίσης να βεβαιωθεί ότι τρώει αρκετά για να τροφοδοτήσει την προπόνησή του.

Γεύμα 1ο

Για το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, ο Ναθάνιελ μάζεψε διάφορα πράγματα από το ψυγείο και το ντουλάπι του. Αυτό περιελάμβανε πέντε αυγά και ένα ασπράδι σε ομελέτα με μια πρέζα αλάτι, πιπέρι και υγρά καρυκεύματα. Και μην ξεχνάς μια υγιεινή δόση κέτσαπ. Όπως όλοι οι gym bros, δεν ασχολήθηκε με το τοστ – είχε απλώς ένα πιάτο γεμάτο αυγά.

Δεν ήταν μόνο αυτό. Στο πλάι είχε ένα μπολ Special K με μια καλή κουταλία μέλι και από πάνω γάλα σόγιας.

Πρωτεΐνη 53
Υδατάνθρακες 115
Λίπη 32
Θερμίδες 967

Γεύμα 2ο

Μετά από μία βόλτα στο σούπερ μάρκετ, ήρθε η ώρα να ετοιμάσει το μεσημεριανό. Στο μενού ήταν το παλιό αγαπημένο για προπόνηση, κοτόπουλο και ρύζι. Συγγνώμη, κοτόπουλο, σπανάκι και ρύζι. Δεν μπορώ να ξεχάσω τα πράσινα.

Αν και ακούγεται απλό, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι ήταν κάθε άλλο παρά ήπιο. Δεν λυπήθηκε καθόλου το καρύκευμα.

Πρωτεΐνη 75
Υδατάνθρακες 66
Λίπη 9
Θερμίδες 665

Γεύμα 3ο

Ως φοιτητής, κάποιες φορές πηγαίνει συχνά έξω για ένα γεύμα και μερικά ποτά. Προσπαθεί να εμμείνει στα μαρκοθρεπτικά συστατικά του όταν είναι δυνατόν, επιλέγοντας ένα γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Πήγε για αρνίσια παϊδάκια και τηγανιτές πατάτες.

Πρωτεΐνη 49
Υδατάνθρακες 48
Λίπη 33
Θερμίδες 860

Σνακ

Και μόνο επειδή παρακολουθεί τα μακροθρεπτικά συστατικά του, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν του αξίζει κάθε τόσο μια απόλαυση. Η σημερινή απόλαυση: Hello Panda, μια μάρκα ιαπωνικών μπισκότων με γέμιση κρέμας. Φαίνονται νόστιμα.

Πρωτεΐνη 1
Υδατάνθρακες 31
Λίπη 14
Θερμίδες 263

Με λίγα λόγια

Ως φοιτητής, bodybuilder, αγωνιζόμενος στο powerlifting, φοιτητής πανεπιστημίου και influencer, ίσως αναρωτιέσαι πώς ο Nathaniel καταφέρνει να παρακολουθεί τα μακροθρεπτικά συστατικά του πάνω από ο,τιδήποτε άλλο. Αλλά υποθέτω ότι αν είσαι παθιασμένος με κάτι, τότε είσαι πρόθυμος να καταβάλεις προσπάθεια και δέσμευση.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Writer and expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Έκπτωση 40% σε Αμινοξέα & βιταμίνες | Χωρίς Κωδικό + Έκπτωση 25% σε επιλεγμένα προϊόντα | Kωδικός: BS25 Περισσότερα