Αθλητές

«Τέλειες» φωτογραφίες γυμναστικής | Τα κόλπα πίσω από τις σκηνές

Αυτή είναι η τακτική υπενθύμισή σου ότι αυτό που βλέπεις στα social δεν είναι πάντα πραγματικότητα. Ο Μαρίνο Κατσούρης μπήκε πρόσφατα στο Instagram για να δείξει στους ακόλουθούς του ότι δεν πρέπει να πιστεύουν στο 100% ό,τι εμφανίζεται στο feed τους.

Ο Μαρίνο είναι σε εξαιρετική φόρμα. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Έχει δουλέψει σκληρά για να χτίσει μυς και δύναμη και είναι εξαιρετικά πειθαρχημένος με τις προπονήσεις και τις διατροφικές του συνήθειες. Αλλά δεν φαίνεται πάντα όπως φαίνεται στις φωτογραφίες του. Ένα pump μετά την προπόνηση και ο υπέροχος φωτισμός συμβάλλουν πολύ στην ενίσχυση της σωματικής του διάπλασης.

“Το να είσαι σε φόρμα δεν σημαίνει ότι φαίνεσαι καλά 24/7. Ο φωτισμός, το pump, η πρόσληψη τροφής/νερού, όλες αυτές οι μεταβλητές θα επηρεάσουν την εμφάνιση σου σε καθημερινή βάση. Δεν σημαίνει ότι έχεις χάσει την πρόοδο”.

“Πώς μπορώ να πετύχω το pump;” Σε ακούω να ρωτάς. Λοιπόν, το περίμενα αυτό. Ακολουθεί μια προπόνηση για το πάνω μέρος του σώματος από τον Μαρίνο για να σε βοηθήσει να πετύχεις μοναδικό pump. Δεν λέμε ότι χρειάζεσαι το pump, αλλά αυτή η προπόνηση θα σε βοηθήσει αν αυτό σε ενδιαφέρει.

Incline dumbbell shoulder press

  1. Πιάσε έναν πάγκο και βεβαιώσου ότι είναι σε κλίση
  2. Κάθισε αναπαυτικά στον πάγκο και εάν χρειάζεται, χρησιμοποίησε τα γόνατά σου για να σπρώξεις τους αλτήρες προς τα πάνω, ώστε να τους κρατάς πάνω από τους ώμους σου
  3. Χαμήλωσε τους αλτήρες έτσι ώστε οι αγκώνες σου να ευθυγραμμίζονται με τους ώμους σου
  4. Οδήγησε τους αλτήρες προς τα πάνω, ώστε να είναι πάνω από το κεφάλι σου

Lateral raise

  1. Ξεκίνα με έναν αλτήρα σε κάθε χέρι, ακουμπώντας στο πλάι σου
  2. Οδήγησε τα χέρια σου στα πλάγια, ώστε τα χέρια σου να ευθυγραμμίζονται με τους ώμους σου
  3. Έλεγξε την κίνηση και απόφυγε να κουνάς τα χέρια σου

TRX rear delt fly

  1. Πιάσε μια λαβή TRX σε κάθε χέρι, αλλά βεβαιώσου ότι είναι αναρτημένη σε σωστό ύψος
  2. Στάσου με τα πόδια σου κοντά στον τοίχο
  3. Ξάπλωσε μέχρι τα χέρια σου να είναι ίσια
  4. Φέρε τα χέρια σου από μπροστά σου, επάνω και έξω στα πλάγια, ώστε να σχηματίζουν σχήμα Υ και να στάσου κάθετα

Shoulder shrugs

  1. Πιάσε ένα βάρος σε κάθε χέρι (αυτό θα μπορούσε να είναι ένας αλτήρας, ένα kettlebell ή ένα plate)
  2. Άφησε τα χέρια σου να ακουμπήσουν στα πλάγια
  3. Οδήγησε τους ώμους σου προς τα πάνω με μια κίνηση ανασήκωσης των ώμων
  4. Στη συνέχεια, επέστρεψε τα χέρια σου στα πλάγια

Με λίγα λόγια

Την επόμενη φορά που θα δεις έναν influencer με αδύνατη σωματική διάπλαση, απλώς θυμήσου ότι υπάρχει συνήθως εξαιρετικός φωτισμός, ένα pump μετά την προπόνηση και ίσως ακόμη και λίγο baby oil. Σε αντίθεση με το πώς φαίνεται, συχνά απαιτούνται πολύς χρόνος, προσπάθεια για την τέλεια φωτογραφία Instagram. Μην παρασύρεσαι πολύ – απλώς εστίασε στον εαυτό σου και στη δική σου πρόοδο.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Writer and expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Έκπτωση 35% σε επιλεγμένα προϊόντα | Κωδικός: BS35 Περισσότερα