Μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο
Διατροφή

11 υγιεινές συνήθειες για όταν δουλεύεις από το σπίτι

11 υγιεινές συνήθειες για όταν δουλεύεις από το σπίτι
Monica Green
Writer and expert12 μήνες πριν
Προβολή του προφίλ του Monica Green
Λόγω των lockdown πιθανώς να συνήθισες να εργάζεσαι από το σπίτι. Κάποιοι επέστρεψαν στο γραφείο μόνιμα, κάποιοι εργάζονται με hybrid model και κάποιοι 100% remote. Αν είσαι από τους τυχερούς που έχουν την επιλογή να εργαστούν από το σπίτι, αυτό το άρθρο είναι για εσένα. Γνωρίζουμε ότι η εργασία από το σπίτι μπορεί να είναι απίστευτα δύσκολη για την συγκέντρωση, την παραγωγικότητα και την ψυχική σου υγεία. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλές συνήθειες που μπορείς να αρχίσεις να διαμορφώνεις για να βεβαιωθείς ότι η εργασία από το σπίτι είναι άνετη και παραγωγική.

1. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να στήσεις το χώρο εργασίας σου

Αφιέρωσε ένα απόγευμα Κυριακής για να δημιουργήσεις έναν χώρο εργασίας που να σου αρέσει. Ακόμα κι αν είναι απλώς μια γωνιά στο σαλόνι, όρισε το ως το μέρος που πηγαίνεις για να δουλέψεις. Διακόσμησε το με φυτά (κατά προτίμηση αυτά που δεν χρειάζονται αρκετό πότισμα), πολλές θύρες φόρτισης, είδη γραφείου και ένα μέρος για να αφήσεις την κούπα σου. Φρόντισε ο χώρος εργασίας σου να είναι μακριά από την κρεβατοκάμαρά σου εάν μπορείς. Αλλά εάν πρέπει να εργαστείς από την κρεβατοκάμαρά σου, προσπάθησε να ορίσεις μια περιοχή μακριά από το κρεβάτι σου για εργασία, έτσι ώστε το κρεβάτι σου να παραμείνει ένα μέρος για χαλάρωση. Αντί να απαντάς σε emails από οπουδήποτε μπορείς να αποκτήσεις μόνιμη σύνδεση στο διαδίκτυο, προσπάθησε να δημιουργήσεις έναν χώρο που να είναι άνετος και κατάλληλος για συγκέντρωση.

2. Σήκω από το κρεβάτι στην κανονική σου ώρα

Είναι τόσο δελεαστικό να επωφεληθείς από τη "μετακίνηση 30 δευτερολέπτων" για το γραφείο όταν εργάζεσαι από το σπίτι, αλλά έχοντας μια χαλαρή πρωινή ρουτίνα μπορεί να σε προετοιμάσει για μια πολύ καλύτερη μέρα. Το να σηκώνεσαι τη συνηθισμένη σου ώρα, αντί να μένεις μια επιπλέον ώρα περίπου στο κρεβάτι, σημαίνει ότι μπορείς να έχεις ένα χαλαρό πρωινό πριν από τη δουλειά, που μοιάζει με Σαββατοκύριακο αντί για τη συνηθισμένη βιασύνη του να βουρτσίζεις τα δόντια σου και να φτιάχνεις τα μαλλιά σου με άγχος.

3. Περπάτησε "στη δουλειά"

Μπορεί να αποφεύγεις να μένεις κολλημένος/η στην κίνηση για μισή ώρα ή να ασφυκτιάς σε ένα γεμάτο τρένο το πρωί, έχοντας μια επιπλέον ώρα περίπου για να παίξεις με τα πρωινά σου. Η δόμηση της ημέρας σου γύρω από κάποιο είδος "μετακίνησης" μπορεί να σου δώσει κάποια αίσθηση κανονικότητας και ρουτίνας που μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει, να αντιμετωπίσεις το άγχος και να αυξήσεις την παραγωγικότητα σου.

Μια βόλτα το πρωί, ενώ είναι φωτεινά μπορεί να είναι καθοριστική για την υπόλοιπη μέρα. Το ηλιακό φως όχι μόνο σε βοηθάει να ξυπνάς σωστά, αλλά μια ανάσα καθαρού αέρα και μερικά βήματα πριν καν κοιτάξεις τα email σου σίγουρα θα σε βοηθήσει να νιώσεις ότι πέτυχες το πρώτο σου στόχο. Επίσης, πάρε τον καφέ σου μαζί για βέλτιστο αποτέλεσμα.

4. Φόρεσε τα ρούχα σου

Παρόλο που οι συνάδελφοί σου μπορεί να βλέπουν μόνο το πάνω μισό του σώματός σου, προτείνουμε να αλλάξεις τα παντελόνια πιτζάμας με μερικά κανονικά παντελόνια. Η συνήθεια του να ντύνεσαι με ένα ρούχο που σε κάνει να νιώθεις καλά μπορεί να σε κάνει να νιώθεις πολύ πιο παραγωγικός/η. Το να έχεις λίγη κανονικότητα φορώντας τα ρούχα που κανονικά θα φορούσες στο γραφείο σε βάζει στο σωστό mindset για να κάνεις τη δουλειά αποτελεσματικά. Αν ψάχνεις για κάποια άνετα ρούχα για δουλειά από το σπίτι, δοκίμασε την άνετη σειρά μας χωρίς ραφέςΚαι φυσικά, ένα καλό ντύσιμο σου δίνει πάντα την απαραίτητη ώθηση αυτοπεποίθησης που σίγουρα θα σε βοηθήσει.

5. Διάλειμμα για γιόγκα το μεσημέρι

Γνωρίζουμε ότι τις περισσότερες φορές το να έχεις 15 λεπτά για γιόγκα ή διαλογισμό είναι απαγορευτικό, λόγω έλλειψης χρόνου. Αλλά όταν έχεις μια πιο ήσυχη μέρα προσπάθησε να στριμώξεις ένα session γιόγκας. Το να ενεργοποιείς τους μύες σου με χαλαρό τρόπο όπως με τις στάσεις γιόγκα, είναι ιδανικό για να κάνεις το αίμα σου να "κινείται" μετά από ένα πρωί που κάθεσαι στην ίδια θέση.

Εκτός από το να ξυπνήσεις τους μύες σου και να τους δώσεις ένα διάλειμμα από την καρέκλα, ένα γρήγορο session γιόγκα θα δώσει στο μυαλό σου λίγο χώρο από το άγχος της εργάσιμης ημέρας. Μπορείς να το διαπιστώσεις ότι αφού κάνεις το συγκεκριμένο διάλειμμα, είσαι ακόμα πιο παραγωγικός/η όταν επιστρέφεις στο laptop σου. Ξεκίνα με τις στάσεις γιόγκα για αρχάριους εδώ για να μπεις σε μια ροή.
Προπόνηση

Εδώ θα βρεις τα πάντα για την Yoga (Γιόγκα)

Όλα όσα χρειάζεται για την Γιόγκα (Yoga) θα τα βρεις σε αυτό το άρθρο!

3 χρόνια πρινΚατά Lauren Dawes

6. Βάλε λίγη μουσική

Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για αρκετό κόσμο που εργάζεται από το σπίτι. Βάζοντας λίγη καλή μουσική, που να ταιριάζει με τη διάθεσή σου, μπορεί να αποφορτίσει το μυαλό και να σου δώσει την τόνωση της διάθεσης που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις την ημέρα σου.Εάν χρειάζεσαι κάποια ανακούφιση από το άγχος και κάποια συγκέντρωση, βάλε μια χαλαρή λίστα αναπαραγωγής και αν χρειάζεσαι ενέργεια, κουνήσου για λίγα λεπτά με ό,τι σου αρέσει να χορεύεις. Είτε πρόκειται για ένα μεσημεριανό διάλειμμα χορού, για να ξεφύγεις από την κούραση στις 3 μ.μ., είτε για ένα εργαλείο που θα σε βοηθήσει να παραμείνεις συγκεντρωμένος/η, η μουσική είναι πραγματικά θεραπεία. Αν ψάχνεις για την πρώτη σου επιλογή, η λίστα αναπαραγωγής των 16ων γενεθλίων μας θα μπορούσε να είναι ιδανική για σένα.

https://open.spotify.com/playlist/2uaT6m2BgIKph2t72IpSwq

7. Κάνε το μεσημεριανό σου μαζί με τον "συνάδελφό σoυ"

Πολλοί από εμάς νιώθουμε μοναξιά όταν εργαζόμαστε από το σπίτι. Το να μην μπορούμε να δούμε τους φίλους και τους συναδέλφους μας είναι μια απίστευτα δύσκολη προσαρμογή.Γι ' αυτό είναι πολύ σημαντικό να κάνεις προσπάθεια να περάσεις χρόνο με όποιον μπορείς, όπως μπορείς. Εάν συγκατοικείς με άλλους, προσπάθησε να ευθυγραμμίσεις τα μεσημεριανά σου γεύματα μαζί τους, ώστε να μπορέσεις να φας μεσημεριανό μαζί τους και να έχετε μια ωραία συζήτηση. Εάν ζεις μόνος, προσπάθησε να κάνεις μια βιντεοκλήση με έναν φίλο ή συνάδελφο και να φας ουσιαστικά μεσημεριανό γεύμα μαζί του και προσπάθησε να αποφύγεις κουβέντα για δουλειά. Αυτό θα σε βοηθήσει να χωρίσεις τη μέρα σου και να βεβαιωθείς ότι το μεσημεριανό σου διάλειμμα είναι ένα σωστό διάλειμμα. Σίγουρα προσπάθησε να μην να τρως ένα σάντουιτς με το ένα χέρι και να πληκτρολογείς με το άλλο...

8. Εφοδιάσου με τα αγαπημένα σου σνακ

Υγιεινά, και όχι τόσο υγιεινά, κράτα τα αγαπημένα σου σνακ δίπλα σου για να ενισχύσεις το ηθικό σου στο "γραφείο". Θα κρατήσεις το μυαλό σου σε εγρήγορση με υγιεινά σνακ όπως αμύγδαλα και κάσιους και φρούτα για να τσιμπήσεις. Αλλά κράτα επίσης και μερικά από τα αγαπημένα σου σοκολατένια, όπως μπισκότα για βουτήματα στο τσάι. Και, αν θέλεις να συνδυάσεις καλά τα καλά μακροθρεπτικά συστατικά με γλυκές λιχουδιές (γιατί όχι!) δοκίμασε τις αγαπημένες μας μπάρες πρωτεΐνης, όπως το Whipped Duo και το Double Dough Brownie. 

Δες τα 10 καλύτερα σνακ για ενέργεια εδώ:

Διατροφή

Σνακ για ενέργεια: τα 10 καλύτερα

Θες να αυξήσεις την ενέργειά σου; Βρες τα 10 καλύτερα σνακ για ενέργεια σε αυτό το άρθρο της Myprotein.

4 μήνες πρινΚατά Myprotein

9. Βρες μια ρουτίνα προπόνησης

Δεν χρειάζεται να πιέζεις τον εαυτό σου για να γυμνάζεται 5 φορές την εβδομάδα. Ακόμα κι αν ξεκινήσεις δεσμευόμενος/η σε μια πρωινή βόλτα μερικές φορές την εβδομάδα, αυτό είναι πρόοδος.

Η ρουτίνα είναι ο καλύτερος φίλος σου. Έτσι, είτε πρόκειται να μπεις στη διαδικασία ενός πρωινού περίπατου 20 λεπτών, είτε να κάνεις ένα session με βάρη, είτε να κάνεις προπόνηση με μερικούς αλτήρες στο σαλόνι σου ή να κάνεις ένα session HIIT, δοκίμασε να εντάξεις κάποια μορφή προπόνησης στην ρουτίνα σου.

Έχουμε άπειρα προγράμματα προπόνησης είτε για το σπίτι είτε για το γυμναστήριο και έτσι δεν υπάρχει δικαιολογία!

Ωστόσο, αν δουλεύεις από το σπίτι θα σου προτείναμε να γραφτείς σε ένα γυμναστήριο ώστε να ισορροπήσεις την κοινωνική σου ζωή!

10. Επένδυσε σε παντόφλες

Μπορεί να σε συμβουλεύσαμε να βγάλεις τις πιτζάμες σου, αλλά σίγουρα δεν το επεκτείναμε στις παντόφλες. Ένα καλό ζευγάρι παντόφλες είναι απολύτως απαραίτητο για την εργασία από το σπίτι. Και εντάξει... μπορεί να μην είναι «συνήθεια» αυτή καθαυτή, αλλά αν δεν έχεις τη συνήθεια να φοράς, ήρθε η ώρα να επενδύσεις σε ένα καλό ζευγάρι και να αποκτήσεις τη συνήθεια της άνεσης. Ειδικά αν μπορείς να βρεις ένα ζευγάρι που μοιάζει με αυτά…

11. Τήρησε το πρόγραμμά σου

Απόκτησε τη συνήθεια να φτιάχνεις λίστες υποχρεώσεων μόλις τελειώσεις για την επόμενη μέρα. Αυτό σημαίνει ότι όταν ξεκινάς τη δουλειά σου την επόμενη μέρα, έχεις ήδη μια λίστα προτεραιοτήτων για εκείνη την ημέρα, φροντίζοντας να μην ξεχάσεις τυχόν κομμάτια που δεν κατάφερες να ολοκληρώσεις την προηγούμενη μέρα.Μόλις έχεις τη βασική λίστα με τις προτεραιότητές σου, δοκίμασε να ορίσεις ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα κάνεις αυτό που έχεις σημειώσεις και προσπάθησε να το τηρήσεις. Φυσικά,τελευταία στιγμή πιθανότατα να προκύψουν υποχρεώσεις που θα εμφανιστούν καθ 'όλη τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας, αλλά έχοντας ένα ευρύ πρόγραμμα μπορεί να σε βοηθήσει να τις προσαρμόσεις με πολύ λιγότερο αγχωτικό τρόπο.

Με λίγα λόγια

Καθώς προσαρμοζόμαστε σε έναν νέο τρόπο εργασίας, για πολλούς εργαζόμενους, η διαμόρφωση υγιεινών συνηθειών, τις οποίες μπορούμε στη συνέχεια να τηρήσουμε είναι απαραίτητη για την ψυχική μας υγεία και παραγωγικότητα. Μετατρέποντας αυτά τα μικρά πράγματα σε συνήθειες σημαίνει ότι τελικά δε θα τα προγραμματίζεις, απλώς θα τα κάνεις ως μέρος της καθημερινότητάς σου. 

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Monica Green
Writer and expert
Προβολή του προφίλ του Monica Green
myprotein