Προπόνηση

Γυμναστική για εγκύους – Δείτε συμβουλές

Γυμναστική για εγκύους – Δείτε συμβουλές

Γυμναστική για εγκύους; Τελικά επιτρέπεται; Ποια τα μυστικά και ποια τα οφέλη; Στο παρακάτω άρθρο θα σας παρουσιάσουμε 7 προσωπικές ιστορίες εγκύων που κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης κράτησαν την φόρμα αλλά και την ενέργεια τους σε υψηλά επίπεδα κάνοντας από μπαλέτο έως βάρη και τρέξιμο. Πάντα πριν ξεκινήσετε κάποια δραστηριότητα καλό είναι να ρωτήσετε τον προσωπικό σας γιατρό.

Pole dancingaerial fitnessμπαλέτο and βάρη. 

Τι κοινό έχουν αυτές οι δραστηριότητες;

Είναι κάποια από τα πράγματα που μπορεί να κάνει μια γυναίκα έγκυος άφοβα ώστε να διατηρήσει φόρμα κατά την εγκυμοσύνη και να νιώθει δυνατή και υγιής!

Πήραμε συνέντευξη από 14 από τις πιο εκπλητικές γυναίκες την παγκόσμια μέρα της γυναίκας και της ρωτήσαμε πως κρατήσαν την φόρμα τους κατά την εγκυμοσύνη!

7 αγαπημένες ασκήσεις για #FitMoms


1. Pole Dancing


γυμναστική για εγκύους

Η Dakota Fox (@dakotafox84), αμερικανή pole dancer, παρόλο που ήταν έγκυος ήθελε να διατηρήσει έναν δραστήριο τρόπο ζωής με σκοπό την σωματική και ψυχική ευεξία της.

Είπε χαρακτηριστικά «αγαπάω πολύ το pole dancing, που αν έχανα την επαφή με αυτή την δραστηριότητα θα ήταν καταστροφικό για μένα!»

Το να είσαι έγκυος δεν σημαίνει οτι παρατάς τα πάντα … πρέπει να είστε σίγουρες ότι είστε δραστήριες και έχετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής κατά την εγκυμοσύνη! 

«Αυτό το σκεπτικό με κράτησε κινητοποιημένη, με βοήθησε να πάρω φυσιολογικό βάρος και παράλληλα με βοήθησε να σεβαστώ το σώμα σου. Η επιλόχειος ανάκαμψη μου είναι φανταστική! Νιώθω ότι κράτησα την «ταυτότητα» μου κατά την εγκυμοσύνη ενώ αρκετές κ0πέλες χάνουν τον εαυτό τους όταν γίνονται μητέρες. Σκοπός είναι να μπορείς να είσαι μια καταπληκτική μητέρα, χορεύτρια, σύζηγος, λάτρης του fitness… όλα την ίδια στιγμή!»

2. Εναέρια ακροβατικά


γυμναστική για εγκύους

Η Jillian Edwards (@jillian_brooke_silks), μια αμερικανή Aerialist απέδειξε ότι μπορείς να συνεχίσεις τα σπορ που αγαπάς, όποια και αν είναι αυτά. Η ίδια είπε «κάνω ότι μου επιτρέπει το σώμα μου, αλλά ποτέ δεν στάματησα τελείως αυτό που αγαπαώ ακόμα και στον όγδοο μήνα».


3. Μπαλέτο


γυμναστική για εγκύους

Η Tara-Brigitte Bhavnani (@tarabhavs) είναι μια μπαραλίνα, μοντέλο, παρουσιάστρια και προπονήτρια η οποία μας έδειξε ότι δεν την σταμάτησε τίποτα από το να είναι ενεργή χορεύτρια ακόμα και έγκυος. Ακόμα και στις 39 βδομάδες της εγκυμοσύνης εκείνη χόρευε. Δείτε τη δουλειά της εδώ: www.brigitteballet.com


4. Γιόγκα


γυμναστική για εγκύους

Η Shakira Martin (@shakira.akabusi, @StrongLikeMumUK) είναι μια μαμά που είναι παθιασμένη για την αναμόρφωση της στάσης έναντι της προ- και μεταγεννητικής φυσικής κατάστασης και για το τι σημαίνει να είσαι ισχυρή μαμά.

Συνδυάζοντας την εμπειρία της ως προσωπική προπονήτρια και μητέρα, δημιούργησε το StrongLikeMum – ένα σχέδιο ευεξίας που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις γυναίκες να παραμείνουν ενεργές στο σπίτι χωρίς να χρειάζονται ακριβό εξοπλισμό γυμναστικής.

Είπε ότι «όταν είσαι μητέρας, ο χρόνος είναι ελάχιστος και μπορεί να μην αρκεί ούτε για να πας στο γυμναστήριο»

Τα τοπ μυστικά της είναι:

  • Κάντε απλά πράγματα
  • Μείνετε ενυδατωμένες και τρώτε υγιεινές τροφές
  • Αποφύγετε τις ανώμαλες επιφάνειες, ειδικά αν ασκείτε έξω! Θυμηθείτε ότι το κέντρο βάρους σας μετατοπίζεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!
  • Μείνετε άνετοι – η ορμονική εγκυμοσύνης relaxin προκαλεί τη χαλάρωση των πυελικών συνδέσμων, ώστε να παραμείνετε μέσα σε άνετες περιοχές κίνησης.

γυμναστική για εγκύους

H γερμανίδα Yavi Hameister (@yavi_moves) λέει ότι η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι σαν το πρωινό το πρωί: αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής της ζωής.

«Το λατρεύω γιατί μου δίνει δύναμη, υγεία και θετική ενέργεια. Το να είσαι έγκυος δεν σημαίνει ότι είσαι άρρωστη. Επομένως, πρέπει να ασκείσαι και να κρατάς φόρμα. «

Αναγνωρίζει πως το διαδίκτυο το κάνει ακόμα πιο εύκολο να βρείτε πολλές καλές πηγές ασφαλών προπονήσεων και συμβουλές διατροφής για να βοηθήσετε τις μητέρες να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και θάρρος.

 


5. Βάρη


training during pregnancy

Μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε βάρη πάντα με την σύμφωνη γνώμη του γυμναστή σας και του γιατρού σας.

  • Καλές συνήθειες
  • Ποτέ δεν σταμάτησε να προπονείται
  • Έτρωγε ποιοτικά και αρκετά.

Είναι ενθουσιώδης για το πώς η άσκηση είναι σημαντική για τη μαμά και το μωρό, τόσο σωματικά όσο και διανοητικά.

Υγιής μαμά, υγιές μωρό!

 

γυμναστική για εγκύους

Η Sara Viktoria (@saraviktoria), γερμανίδα και blogger υποστηρίζει ότι «τα μωρά ήταν πάντα ήρεμα κατά τη διάρκεια της άσκησης, γι ‘αυτό πιστεύω ότι τους άρεσε» !

Συνιστά στον καθένα να ακούει το ένστικτό του, αλλά να μην πιέζεται και να συμβουλεύεται πάντα τον γιατρό του.


6. Ασκήσεις με το σώμα


 

γυμναστική για εγκύους

Η Harriet Rieper, ιδρύτρια του Fit Mum Club (@fitmumclub), συστήνει την προπόνηση σε ομάδες διότι αυξάνει το κίνητρο, την αλλαγή απόψεων και σκέψεων αλλά και συναισθημάτων.

Η αγαπημένη της δραστηριότητα είναι η υπαίθρια γυμναστική δύναμης η οποία βοηθάει στην καταπολέμηση δυσάρεστων και συντριπτικών συναισθημάτων – αφήνοντας σας fit, χαρούμενη και γεμάτη αυτοπεποίθηση.

«Η προπόνηση μου έδωσε πολλή ενέργεια και αυτοπεποίθηση. Ένιωσα πολύ δυνατή και σαν να μπορούσα να κάνω τα πάντα. Ήταν επίσης κάτι που μοιράστηκα στενά με το μωρό μου, γιατί κατά την άσκηση γνωρίζετε περισσότερο τις κινήσεις του μωρού και τις αντιδράσεις του στις κινήσεις σας ».

Πιστεύει ότι η προπόνηση είναι απαραίτητη για τη γέννηση και τη μεταγεννητική φάση, αλλά προτείνει κάθε γυναίκα να ακούει το σώμα της γιατί είναι τελικά ο καλύτερος οδηγός!


7. Τρέξιμο


 

γυμναστική για εγκύους

Η Certified Personal Trainer and πρώην αθλήτρια βόλλευ, η ιταλίδα Naiara Bertini (@naiafernandes.pt) μοιράζεται μαζί μας πως κατάφερε να τρέχει 4 χλμ. στις 30 βδομάδες εγκυμοσύνης!


Ποια είναι η αλήθεια για την άσκηση κατά την εγκυμοσύνη;

Το να μένεις ενεργή κατά την εγκυμοσύνη είναι μέρος της ανθρώπινης εξέλιξης. Ακόμα και στην εποχή των σπηλαίων, οι γυναίκες ήταν έξω και κυνηγούσαν για να επιβιώσουν. Είναι μύθος ότι οι γυναίκες δεν πρέπει να ασκούνται κατά τις 28 πρώτες βδομάδες της εγκυμοσύνης.

Η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη μειώνει την πίεση και τα ρίσκα για διαβήτη. Αυτά είναι τα δύο σημαντικότερα θέματα που απασχολούν μια έγκυο γυναίκα!

Αλλά μέχρι ποιο στάδιο της κύησης είναι λογικό να ασκείται μια γυναίκα;

Όταν η γυναίκα φτάσει τις 28 βδομάδες, μπορεί να έχει πόνο στη μέση από το βάρος του μωρού. Σε αυτό το σημείο πρέπει να ελαττώσει την σκληρή άσκηση και να κάνει περπάτημα, πιλάτες, γιόγκα και ασκήσεις ενδυνάμωσης του κορμού.

Το 99% του θηλυκού πληθυσμού θα πρέπει να ασκείται όσο νιώθει βολικά, αλλά είναι λογικό να αναζητήσετε ιατρική συμβουλή πρώτα, ειδικά αν σκέφτεστε να κάνετε κάποια δραστηριότητα που δεν έχετε κάνει ποτέ πριν. Επιπλέον, εάν αναπτύξετε παράγοντες κινδύνου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τότε θα πρέπει να αναζητήσετε συγκεκριμένες επαγγελματικές συμβουλές σχετικά με την άσκηση.

*** Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτοί είναι προσωπικοί λογαριασμοί και όποια γυναίκα θέλει να ασκηθεί κατά την εγκυμοσύνη, πρέπει να συμβουλευτεί εκ των προτέρων τον προσωπικό της γιατρό. ***

Προπονηθείτε με τα κατάλληλα αξεσουάρ 

Δείτε εδώ άνετε ρούχα για τις δραστηριότητες σας 



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκωλίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και λατρεύω το Fitness και τα συμπληρώματα διατροφής. Έχω MSc σε Marketing & Business Analytics από το University of Edinburgh Business School και έχω κάνει την έρευνα μου πάνω στο Μάρκετινγκ τωνΣυμπληρωμάτων Διατροφής με τίτλο “Health Consciousness and Perceived Risk as Moderators of Purchase Intention towards Dietary Supplements”. Δεν είμαι διατροφολόγος άλλα όλα τα άρθρα μου βασίζονται στην επιστημονική έρευνα και όλα έχουν παραπομπές και επιστημονική βιβλιογραφία από έγκυρα Journals. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση «Extraordinary claims require extraordinary evidence».


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα