0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Συνταγές

Νηστίσιμες & vegan μπάρες πρωτεΐνης | Συνταγή χωρίς ψήσιμο

Ψάχνετε για νηστίσιμες ή vegan μπάρες πρωτεΐνης; Δεν θα μπορούσατε να πακετάρετε περισσότερη ποιότητα σε αυτές τις σπιτικές χορτοφαγικές μπάρες – αν μπορούσατε, θα το είχαμε ήδη κάνει εμείς. Ακόμα καλύτερα, αυτή η μπάρα δεν απαιτεί κανένα ψήσιμο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να την ανακατέψετε σε μείγμα, να το βάλετε στο ψυγείο και να τα ξεχάσετε όλα μέχρι να είστε έτοιμοι για ένα τσίμπημα.

Το πιο σημαντικό συστατικό σε αυτές τις γεμάτες ξηρούς καρπούς και εύκολες στο μάσημα μπάρες είναι τα Vegan Protein & Greens, καθώς είναι γεμάτα με υπερτροφές όπως το καλαμπόκι και την σπιρουλίνα, ενώ παράλληλα περιέχει 19g φυτικής πρωτεΐνης για την ώθηση μετά την προπόνηση ή στο πρωινό.

Οι μη-ψημένες χορτοφαγικές μπάρες πρωτεΐνης είναι επίσης απαλλαγμένες από όλα τα προστιθέμενα σάκχαρα, με τη γλυκύτητα τους να προέρχεται από τους χουρμάδες και τη σοκολατένια γεύση μερικών κουταλιών σκόνης από κακάο.
Η βρώμη είναι μια εξαιρετική πηγή υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, που σημαίνει μια αργή απελευθέρωση ενέργειας ώστε να σας κρατήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Θα αισθάνεστε πιο γεμάτοι για πολύ περισσότερο χρόνο, καθώς επίσης θα πάρετε και μερικά καλά λιπαρά και επιπλέον πρωτεΐνη από τα κάσιους.

Ποσότητα: 16 μπάρες

Υλικά

● 400g αλεσμένοι χουρμάδες
● 2 scoop Vegan Protein & Greens
● 3 κουταλιές της σούπας σκόνη από κακάο
● 80g αλεσμένα κάσιους
● 350g βρώμη

Εκτέλεση

1. Αρχικά, ανακατέψτε τους χουρμάδες με 150ml νερού, μέχρι να σχηματιστεί ένα ομαλό μείγμα.

2. Έπειτα, σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατέψτε μαζί με τους χουρμάδες μαζί με τα Vegan Protein & Greens και σκόνη από κακάο.

3. Στη συνέχεια προσθέστε τα αλεσμένα κάσιους και τη βρώμη και ανακατέψτε καλά.

4. Μεταφέρετε το μείγμα σας σε ένα 20×20 ταψάκι ψησίματος και πιέστε το καλά

5. Για να το εξομαλύνετε περαιτέρω, καλύψτε το μείγμα με ένα χαρτί ψησίματος και πιέστε προς τα κάτω με τα δάχτυλά σας.

6. Βγάλτε το χαρτί ψησίματος, κλείστε αεροστεγώς το ταψί με ζελατίνα και αφήστε το να παγώσει για τουλάχιστον δύο ώρες (ή καλύτερα αφήστε το για ένα βράδυ).

7. Όταν είναι έτοιμα, βγάλτε το μείγμα από το ψυγείο και κόψτε τα σε 16 απολαυστικές μπάρες

Νηστίσιμες & vegan μπάρες πρωτεΐνης | Συνταγή χωρίς ψήσιμο

Διατροφικά Στοιχεία

Ποσότητα ανά μερίδα

Θερμίδες 180kcal 33 Θερμίδες από Λιπαρά
% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά3.7g6%
Συνολικοί Υδατάνθρακες29g10%
Πρωτεΐνη5.8g12%

Δεν υπάρχουν κοινοποιήσεις με ετικέτες



Jennifer Blow

Jennifer Blow

Συγγραφέας και ειδικός

Jennifer Blow is our editor and UKVRN Registered Associate Nutritionist – the UK’s register of competent and qualified nutrition professionals. She has a Bachelor of Science in Nutritional Science and a Master of Science by Research in Nutrition, and now specialises in the use of sports supplements for health and fitness, underpinned by evidence-based research. Jennifer has been quoted or mentioned as a nutritionist in major online publications including Vogue, Elle, and Grazia, for her expertise in nutritional science for exercise and healthy living. Her experience spans from working with the NHS on dietary intervention trials, to specific scientific research into omega-3 fatty acid supplementation and also the effect of fast foods on health, which she has presented at the annual Nutrition Society Conference. Jennifer is involved in many continuing professional development events to ensure her practise remains at the highest level. Find out more about Jennifer’s experience here: https://uk.linkedin.com/in/jennifer-blow. In her spare time, Jennifer loves hill walking and cycling, and in her posts you’ll see that she loves proving healthy eating doesn’t mean a lifetime of hunger.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα