0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Διατροφή

Υπερτροφές για μια υπέροχη σαλάτα!

Υπερτροφές για μια υπέροχη σαλάτα!

quinoa salad

Ενώ η λέξη «υπερτροφές» είναι λίγο παραπλανητική, η πραγματικότητα είναι ότι κάποιες τροφές είναι πιο θρεπτικές από άλλες και αυτό δεν μπορεί κανείς να το αρνηθεί. Η σαλάτα είναι ή θα πρέπει να είναι ένα βασικό συνοδευτικό στα γεύματά μας. Είναι γεγονός ότι μια σαλάτα μπορεί να αποτελέσει την μεγαλύτερη διατροφική παγίδα, ιδιαίτερα αν την φάμε έξω, λόγω των αρκετών συνοδευτικών … που συνοδεύονται από αρκετές θερμίδες. Επομένως, θα σας πω κάποιες ιδέες για να κάνετε την σαλάτα σας υγιεινή και θρεπτική, χωρίς περιττές θερμίδες!

Δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα θα δώσουν μια γλυκιά γεύση στην σαλάτα σας. Περιέχουν, επίσης, πολυφαινόλες! Αυτό τα κάνει ιδανικά για τα κόκκαλά σας, διεγείροντας την ανάπτυξη των κυττάρων και διατηρώντας τον σκελετό σας πυκνό και δυνατό,

Συνδυάστε με: ρεβίθια, ρόκα, κύμινο, κουρκουμά, σκόρδο, λάδι.

Καρύδια

mixed nuts
Τα καρύδια έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ωμέγα 3, και επομένως έχουν φανταστικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες καθώς και βοηθούν με τη μνήμη και τον συντονισμό. Αυτή η υπερ-τροφή είναι επίσης μια μεγάλη πηγή φυτικής πρωτεΐνης, για να σας βοηθήσει να μείνετε γεμάτοι και να ενισχύσετε την αποκατάσταση των μυών σας.

Συνδυάστε με: μήλα, σέλινο, σταφύλια και μαρούλι. Αναμείξτε τα με φυσικό γιαούρτι, αποξηραμένο εστραγκόν και λίγο χυμό λεμονιού.

Λάχανο

Είναι μια φανταστική πηγή ασβεστίου, καθώς και ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Είναι επίσης γεμάτο με βιταμίνη Α που βοηθά το δέρμα και το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Λάδι καρύδας

coconut oil
Η καρύδα παρέχει στο σώμα τριγλυκερίδια μέσης αλυσίδας. Αυτό σημαίνει ότι προσφέρει ενέργεια γρήγορα και αποτελεσματικά. Αυτά οδηγούνται κατευθείαν στο συκώτι για οξείδωση και μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας.

Συνδυάστε με: λίγο ελαιόλαδο συνδυασμένο με λίγο λάδι καρύδας!

Ακτινίδιο

kiwiΤο ακτινίδιο, όχι μόνο δίνει μια εξωτική εμφάνιση στην σαλάτα σας, αλλά έχει και πολλά θρεπτικά συστατικά. Βασικότερο; Η βιταμίνη C.

Συνδυάστε με: φράουλες ή αλλα φρούτα. Ακόμα, μπορείτε να ρίξετε λίγο χυμό πορτοκαλιού ή λεμονιού.

Ηλιόσποροι

Οι ηλιόσποροι περιέχουν αρκετή βιταμίνη Ε – μια μεγάλη χούφτα παρέχει το 50% της ημερήσιας σας πρόσληψης. Εκτός από αυτό θα κάνει την σαλάτα σας τραγανιστή και γευστική!

Συνδυάστε με: ηλιέλαιο, λεμόνι και μέλι!

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα