Συμπληρώματα

Η δύναμη που κρύβετε μέσα σας | Δείτε την σειρά Active women

Είτε έχετε στόχο να κάνετε μια άριστη προπόνηση γλουτών, είτε κάνετε spin class είτε απλά θέλετε το καλύτερο δυνατό καύσιμο για το σώμα σας ώστε να είστε υγιείς και fit, η Γυναικεία Σειρά Active Women σας καλύπτει.

Διαθέτουμε τα πάντα, από προεξασκητικά ενίσχυσης της απόδοσης, μέχρι νόστιμα σνακ που ικανοποιούν τις λιγούρες χωρίς τύψεις και ενοχές.

Αν κάνετε σωστή διατροφή, τότε είστε ένα βήμα πιο κοντά στο να φτάσετε τους στόχους σας και είμαστε εδώ για να το κάνουμε ευκολότερο. Τα συμπληρώματά μας έχουν σχεδιαστεί για τις ειδικές ανάγκες του γυναικείου σώματος. Δείτε τα:

Δείτε όλη τη σειρά Active Women

Διαιτητικό Μείγμα Πρωτεΐνης

Αν ψάχνετε για μια σκόνη πρωτεΐνης που είναι θρεπτική, νόστιμη και θα δώσει στο σώμα σας την υποστήριξη που χρειάζεται μετά από μια δύσκολη προπόνηση, τότε το Active Women Diet Blend είναι ο ιδανικός σύντροφος. Με 20 γρ. πρωτεΐνης και μόνο 96 θερμίδες ανά μερίδα, αυτό το υπέροχο μείγμα θα συμβάλλει στην μεγιστοποίηση της μυϊκής αποκατάστασης και ανάπτυξης, με τέλεια μακροθρεπτικά συστατικά. 1

Έχουμε επίσης προσθέσει CLA και χολίνη, τα οποία είναι και τα δύο φυτικά συστατικά και έρευνες έχουν δείξει ότι διαδραματίζουν έναν σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους και στον μεταβολισμό. 2-3. Αν έχετε στόχο να χάσετε βάρος και να τονώσετε το σώμα σας, τότε αυτό το ρόφημα είναι ιδανικό ώστε να αποτελέσει μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας.

 

Vegan Πρωτεϊνική Φόρμουλα

Αυτό το μείγμα χωρίς γαλακτομικά προσφέρει 16 γρ. φυτικής πρωτεΐνης ανά μερίδα, ενώ παράλληλα περιέχει φυσικά αρωματικά χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη. Έχουμε επίσης προσθέσει εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, αφού έρευνες έχουν δείξει ότι έχει ένα μικρό αποτέλεσμα στην απώλεια λίπους, μαζί με φολικό οξύ που είναι σημαντικό για πολλές βιοχημικές αντιδράσεις, όπως ο μεταβολισμός του λίπους και η κυτταρική ενέργεια. 4-5Για επιπλέον ώθηση, έχουμε προσθέσει βιταμίνη C για να να μειώσει την κόπωση και να υποστηρίξει ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. 6-7

Φόρμουλα Superfood και Πρωτεΐνης

 

Μια ακόμα φυτική σκόνη πρωτεΐνης με νόστιμη γεύση και φανταστικά θρεπτικά συστατικά αλλά και μια αναζωογονητική δόση καφεΐνης από το matcha – μια μορφή πράσινου τσαγιού που προσφέρει επίσης οφέλη απώλειας βάρους.8

Υπάρχει επίσης ένα ισχυρό μείγμα βιταμίνης C, φολικού οξέος, σιδήρου και ψευδαργύρου για να σας βοηθήσει να ικανοποιήσετε τις καθημερινές σας ανάγκες με γρήγορο και βολικό τρόπο. Ο ψευδάργυρος είναι ιδανικός για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού σας συστήματος και ο σίδηρος βοηθάει στη μείωση της κόπωσης και της κούρασης, έτσι θα είστε σε φόρμα για να αντιμετωπίσετε την προπόνησή σας καθημερινά.9-10

Προεξασκητικό Μείγμα

Αρκετά προεξασκητικά ροφήματα σας αφήνουν μια παράξενη ένταση μετά την προπόνηση, κάτι που δεν είναι ιδανικό ειδικά αν γυμνάζεστε απογευματινές ώρες. Το Active Women Pre-Workout θα σας προσφέρει ακριβώς ό,τι χρειάζεστε για μια άριστη προπόνηση χωρίς να σας χαλάσει τον ύπνο σας το βράδυ.

Κάθε μερίδα περιέχει 75mg καφεΐνης από φυσικές πηγές όπως guarana και εκχύλισμα πράσινου τσαγιού. Μελέτες δείχνουν ότι η καφεΐνη μπορεί να σας κάνει πιο συγκεντρωμένους καθώς και να μειώσει την κούραση και την κόπωση, ενώ παράλληλα αυξάνει την αντοχή και την δύναμη. 11-13

Για να τροφοδοτήσετε το μυϊκό σας σύστημα σε κάθε επανάληψη, κάθε μερίδα περιέχει 4 γρ. BCAAs από φυτικές πηγές, χρησιμοποιώντας μία διαδικασία μικροβιακής ζύμωσης. 14 Αυτά βρίσκονται φυσικά σε πρωτεΐνες, που βοηθούν στην κατασκευή και επισκευή νέων μυών – σημαντικές για την πρόοδό σας. Υπάρχει επίσης βιταμίνη C για επιπλέον ενέργεια, νερό καρύδας για προσθήκη ηλεκτρολυτών, και χολίνη για να ωθήσει στην απώλεια λίπους.15-17

Πολυβιταμίνες

Για να αξιοποιήσετε τις προπονήσεις σας στο έπακρον, πρέπει να κρατήσετε τον εαυτό σας σε άριστη κατάσταση. Οι πιθανότητες είναι ότι δεν θα φτάσετε καν στο γυμναστήριο αν δεν αισθάνεστε στη φόρμα, οπότε η λήψη μιας πολυβιταμίνης είναι ένας πολύ καλός τρόπος να παραμείνετε σε δράση και έτοιμοι να επιστρέψετε – χωρίς βήχα και κρυολογήματα. 18

Οι πολυβιταμίνες Active Woman™ Multivitamin σας υποστηρίζουν ολοκληρωματικά, ενώ περιέχει βιταμίνη D για την υγεία των οστών και των αρθρώσεων, βιταμίνη Ε για το δέρμα και τα μαλλιά και ένα μείγμα βιταμίνης Β για τη μείωση της κόπωσης και της κούρασης.19-21 Έχουμε επίσης συμπεριλάβει φολικό οξύ, ασβέστιο, σίδηρο και ψευδάργυρο.

Λαμβάνοντας ένα σχεδιασμένο για γυναίκες μείγμα βιταμινών θα βεβαιωθείτε ότι δίνετε το σώμα σας ακριβώς αυτό που χρειάζεται.22

Τι μπορώ να φάω για σνακ;


Μπορείτε να τρώτε καλά σε κάθε γεύμα, αλλά συχνά ικανοποιείτε τις λιγούρες σας με όλα τα λανθασμένα σνακ ενδιάμεσα, και τότε πιθανότατα τα αποτελέσματά σας θα είναι περιορισμένα. Εδώ είναι δικιά μας δουλειά. Με μια νόστιμη γκάμα από υψηλής πρωτεΐνης απολαυστικά σνακ για να δοκιμάσετε, θα απολαμβάνετε τα σνακ χωρίς τύψεις ή ενοχές.

 

Μπάρα Πρωτεΐνης για Γράμμωση

Μια δυναμική πρωτεϊνική μπάρα με 18 γρ. πρωτεΐνης. Με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλή σε ζάχαρη. Η Skinny Protein Bar είναι ένα νόστιμο σνακ για οποιαδήποτε ώρα της ημέρας το οποίο διατίθεται σε δύο ασυναγώνιστες γεύσεις – Cookie Dough ή White Chocolate και Raspberry.

Cookie Γράμμωσης

Αν προσέχετε αυτά που τρώτε, τότε συνήθως για εσάς τα μπισκότα είναι απαγορευμένα. Ερχόμαστε να το ανατρέψουμε με το νοστιμότατο Cookie Γράμμωσης,  ωστόσο, έχει όλη την εντυπωσιακή γεύση χωρίς την ενοχή μετά την κατανάλωση. Με 80% λιγότερη ζάχαρη, 70% λιγότερο λίπος και 25g πρωτεΐνης ανά μπισκότο, αυτή είναι μια λύση που θα σας κάνει να νιώσετε άψογα.

 

Flapjack Πρωτεΐνης

Μια άριστη προπόνηση δεν απαιτεί μόνο πρωτεΐνη. Ο υδατάνθρακας είναι ύψιστης σημασίας, επίσης. Το Flapjack Πρωτεΐνης είναι το ιδανικό μείγμα και των δύο, αφού αποτελεί έναν νόστιμο συνδυασμό σύνθετου υδατάνθρακα βρώμης και πρωτεΐνη. Με μόνο 2 γρ. ζάχαρης, θα δυσκολευτείτε να βρείτε ένα τέτοιο flapjack που να είναι τόσο ωραίο και γευστικό.

 

Brownie Πρωτεΐνης

Το ιδανικό σνακ για να σας καλύψει τις λιγούρες δίχως ενοχές. Μια έκδοση brownies ιδανική για να αντικαταστήσετε τα κλασικά παχυντικά brownies. Έχουν λίγη ζάχαρη και αρκετή πρωτεΐνη με μόνο 191 θερμίδες και είναι ιδανικά να είστε σε φόρμα.

 

Με λίγα λόγια

Νόστιμο φαγητό και φόρμα. Ένα γυναικείο όνειρο. Σωστά; Δεν υπάρχει λόγος να τρώτε βαρετά τρόφιμα και να στερείστε χωρίς λόγο. Η σειρά Active Women είναι η απάντηση.

Ανακαλύψτε την γυναικεία σειρά Active

 

 

 

 

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Βιβλιογραφία

1 Hayes, A., & Cribb, P. J. (2008). Effect of whey protein isolate on strength, body composition and muscle hypertrophy during resistance training. Current Opinion in Clinical Nutrition & Metabolic Care11(1), 40-44.

2 Whigham, L. D., Watras, A. C., & Schoeller, D. A. (2007). Efficacy of conjugated linoleic acid for reducing fat mass: a meta-analysis in humans. The American journal of clinical nutrition85(5), 1203-1211.

3 Elsawy, G., Abdelrahman, O., & Hamza, A. (2014). Effect of choline supplementation on rapid weight loss and biochemical variables among female Taekwondo and Judo athletes. Journal of human kinetics40(1), 77-82.

4 Maki, K. C., Reeves, M. S., Farmer, M., Yasunaga, K., Matsuo, N., Katsuragi, Y., … & Blumberg, J. B. (2008). Green tea catechin consumption enhances exercise-induced abdominal fat loss in overweight and obese adults. The Journal of nutrition139(2), 264-270.

5 Mahmood, L. (2014). The metabolic processes of folic acid and Vitamin B12 deficiency. Journal of Health Research and Reviews1(1), 5.

6 Carr, A. C., & Maggini, S. (2017). Vitamin C and immune function. Nutrients9(11), 1211.

7 Huck, C. J., Johnston, C. S., Beezhold, B. L., & Swan, P. D. (2013). Vitamin C status and perception of effort during exercise in obese adults adhering to a calorie-reduced diet. Nutrition29(1), 42-45.

8 Basu, A., Sanchez, K., Leyva, M. J., Wu, M., Betts, N. M., Aston, C. E., & Lyons, T. J. (2010). Green tea supplementation affects body weight, lipids, and lipid peroxidation in obese subjects with metabolic syndrome. Journal of the American College of Nutrition29(1), 31-40.

9 Rink, L. (2000). Zinc and the immune system. Proceedings of the Nutrition Society59(4), 541-552.

10 Verdon, F., Burnand, B., Stubi, C. F., Bonard, C., Graff, M., Michaud, A., … & Chapuis, C. (2003). Iron supplementation for unexplained fatigue in non-anaemic women: double blind randomised placebo controlled trial. Bmj326(7399), 1124.

11 Directorate General Health and Food Safety.

12 Graham, T., Rush, J. and Soeren, M. (1994). Caffeine and Exercise: Metabolism and Performance. Canadian Journal of Applied Physiology, 19(2), pp. 111-138.

13 Graham, T. (2001). Caffeine and Exercise. Sports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.

14 Blomstrand, E., Hassmen, P., Ekblom, B., & Newsholme, E. A. (1991). Administration of branched-chain amino acids during sustained exercise—effects on performance and on plasma concentration of some amino acids. European journal of applied physiology and occupational physiology63(2), 83-88.

15 Huck, C. J., Johnston, C. S., Beezhold, B. L., & Swan, P. D. (2013). Vitamin C status and perception of effort during exercise in obese adults adhering to a calorie-reduced diet. Nutrition29(1), 42-45.

16 Saat, M., Singh, R., Sirisinghe, R. G., & Nawawi, M. (2002). Rehydration after exercise with fresh young coconut water, carbohydrate-electrolyte beverage and plain water. Journal of physiological anthropology and applied human science21(2), 93-104.

17 Elsawy, G., Abdelrahman, O., & Hamza, A. (2014). Effect of choline supplementation on rapid weight loss and biochemical variables among female Taekwondo and Judo athletes. Journal of human kinetics40(1), 77-82.

18 Maggini, S., Wintergerst, E. S., Beveridge, S., & Hornig, D. H. (2007). Selected vitamins and trace elements support immune function by strengthening epithelial barriers and cellular and humoral immune responses. British Journal of Nutrition98(S1), S29-S35.

19 Holick, M. F. (1996). Vitamin D and bone health. The Journal of nutrition126(suppl_4), 1159S-1164S.

20 Myriam, M., Sabatier, M., Steiling, H., & Williamson, G. (2006). Skin bioavailability of dietary vitamin E, carotenoids, polyphenols, vitamin C, zinc and selenium. British Journal of Nutrition96(2), 227-238.

21 Kennedy, D. O. (2016). B vitamins and the brain: Mechanisms, dose and efficacy—A review. Nutrients8(2), 68.

22 Schwartz, J. B. (2001). Vitamin intake, recommended intake, and gender differences. The journal of gender-specific medicine: JGSM: the official journal of the Partnership for Women’s Health at Columbia4(1), 11-15.



Jennifer Blow

Jennifer Blow

Αρχισυντάκτρια και Πιστοποιημένη Διατροφολόγος

Η Jennifer Blow είναι η UKVRN Registered Associate Nutritionist μας – εγγεγραμμένη στο μητρώο των αρμόδιων και ειδικευμένων επαγγελματιών διατροφής του Ηνωμένου Βασιλείου. Έχει πτυχίο Bachelor’s of Science σε Nutritional Science και μεταπτυχιακό Master’s of Science by Research στην Διατροφή, και τώρα ειδικεύεται στη χρήση συμπληρωμάτων διατροφής για την υγεία και το fitness, η οποία στηρίζεται πάντα από επιστημονική έρευνα. Η Jennifer έχει αναφερθεί ως διατροφολόγος σε πολλές δημοσιεύσεις όπως στο Vogue, Elle, και Grazia, για την ειδικότητά της στην επιστήμη της διατροφής για την άσκηση και την υγιεινή ζωή. Η εμπειρία της ξεκινά από το σύστημα υγείας της Αγγλίας στο NHS μέχρι και σε εξειδικευμένη έρευνα για την συμπλήρωση ωμέγα-3 λιπαρών οξέων αλλά και την επίδραση των fast foods στην υγεία, η οποία παρουσιάστηκε στο Ετήσιο Συνέδριο Nutrition Society. Η Jennifer συμμετέχει σε πολλές συνεχιζόμενες εκδηλώσεις επαγγελματικής ανάπτυξης για να εξασφαλίσει ότι η πρακτική της παραμένει στο υψηλότερο επίπεδο. Μάθετε περισσότερα για την Jennifer εδώ. Στον ελεύθερο χρόνο της, η Jennifer κάνει περπάτημα και ποδηλασία ενώ στα posts της θα δείτε ότι λατρεύει να δείχνει στον κόσμο ότι η υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει απαραίτητα πείνα.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα