Διατροφή

3 μυστικά λίγο πριν βγεις στην παραλία!

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΨΩΝΙΟ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ. 

Ας μην κοροϊδευόμαστε. Αν όχι όλους, τους περισσότερους από εμάς τους ενδιαφέρει η εμφάνισή τους στην παραλία. Όλο τον χειμώνα, όσοι δούλεψαν σκληρά, θέλουν να δείξουν την δουλειά που έκαναν. Δεν είναι κακό!

beach body

Σε αυτό το άρθρο θα σας γράψω 3 μυστικά για να φαίνεστε στην παραλία ακόμα καλύτεροι!

3 μυστικά λίγο πριν βγεις στην παραλία!

Καταρχάς, το fitness είναι καθαρά μια οφθαλμαπάτη. Το πώς θα παρουσιάσεις το σώμα σου διαδραματίζει τεράστιο ρόλο!

Ακόμα και το πόσο έχεις φάει παίζει μεγάλο ρόλο στο πώς θα «δείξει» το σώμα σου. Εδώ δεν θα σας γράψω πρωτόκολλα με συγκεκριμένες ποσότητες αλατιού κλπ που εφαρμόζονται σε αγώνες. Κατί τέτοιο θα ήταν ανούσιο μιας και για να λειτουργήσουν αυτά πρέπει να είστε σε αρκετά χαμηλά ποσοστά λίπους.

Πιες νιτρικό

Φτιάξε ένα μείγμα από τα εξής συστατικά:

Ενυδατώσου με αρκετό νερό (γενικά το λέω – μην πιεις μαζί αρκετό). Μην ξεχνάς 70% των μυών είναι νερό!

Αν είσαι σε χαμηλό λίπος και έτοιμος για παραλία, με 10 λεπτά κολύμπι θα βγεις από την παραλία σαν τον νεαρό Zac Efron από την νέα ταινία του Baywatch. Έτοιμος για φωτογραφία! Και αν είσαι πραγματικά τρελός, κάνε και πους απς και ό,τι μπορείς σε κάποιο απόκρυφο σημείο της παραλίας!

Φάε φρούτα

fruits

Όταν είσαι στην παραλία, δοκίμασε να φας φρούτα. Ο απλός υδατάνθρακας θα σου προσφέρει ένα φανταστικό pump (μυϊκό πρήξιμο). Ειδικά το καρπούζι, συνδυάζει μια φυσική πηγή κιτρουλίνης μαζί με υδατάνθρακα. Θα πάθεις πλάκα! Και μην φοβάσαι τον υδατάνθρακα. Το έχουμε πει πολλές φορές σε αυτό το blog: «ο υδατάνθρακας είναι φίλος μας, όχι εχθρός».  Αλλιώς, πάρε ένα ρόφημα υδατάνθρακα!

Μαύρισμα και λάδι

Καταρχάς, πρέπει να είσαι καλά μαυρισμένος. Το μαύρισμα αναδεικνύει το σώμα σε μεγάλο βαθμό! Προσοχή στον ήλιο όμως. Πάντα με αντηλιακό (θα μαυρίσεις, μην φοβάσαι)! Αν θες μπορείς να κάνεις 2-3 συνεδρίες σολάριουμ (εφόσον στο επιτρέψει ο δερματολόγος σου) ώστε να προετοιμάσεις το δέρμα σου.

Τώρα στο θέμα λάδι: Πρόσεχε πολύ! Ο σκοπός δεν είναι να γυαλίζεις σαν τηγανιτή πατάτα. Βάλε μικρή ποσότητα λαδιού, ελάχιστη θα έλεγα.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκωλίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και λατρεύω το Fitness και τα συμπληρώματα διατροφής. Έχω MSc σε Marketing & Business Analytics από το University of Edinburgh Business School και έχω κάνει την έρευνα μου πάνω στο Μάρκετινγκ τωνΣυμπληρωμάτων Διατροφής με τίτλο “Health Consciousness and Perceived Risk as Moderators of Purchase Intention towards Dietary Supplements”. Δεν είμαι διατροφολόγος άλλα όλα τα άρθρα μου βασίζονται στην επιστημονική έρευνα και όλα έχουν παραπομπές και επιστημονική βιβλιογραφία από έγκυρα Journals. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση «Extraordinary claims require extraordinary evidence».


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα